safrane v6 sloperij vlakbij utrecht
safrane v6 sloperij vlakbij utrecht
safrane 2.0 ph11 1999 g3
Die 16" velgen zijn wel orginele INITIALE velgen....
Gr Albert
Gr Albert
Safrane 2.2Vi RT 1993 in Duitsland...RIP
Safrane 3.0 V6 RXT InitialeParis`97.RIP - 17-3-10
Safrane 3.0 24V aut 2000 147.800/240000 km
vanaf begin 1-4-2010
Rouge Nacré NV783 Metallic Vernes. zwart/grijs leer, Ergo...enz.
Vanaf 210.000Km 3e aut bak
Safrane 3.0 V6 RXT InitialeParis`97.RIP - 17-3-10
Safrane 3.0 24V aut 2000 147.800/240000 km
vanaf begin 1-4-2010
Rouge Nacré NV783 Metallic Vernes. zwart/grijs leer, Ergo...enz.
Vanaf 210.000Km 3e aut bak
- Jack de zeeuw
- Berichten: 2653
- Lid geworden op: 12 jan 2010, 21:01
- Locatie: IJzendijke,Zeeuws Vlaanderen
Gezien de zilverkleurige type plaatjes in de deuren, de velgen, de spoiler en de leren bekleding is dit een initiale.
Wel zonde dat hij daar staat.
Wel zonde dat hij daar staat.
Safrane3.0V6 Init.Paris'97 2007 (inmiddels donor)
Saf Baccara Biturbo '95 2010: 39 dkm, 024: 101
Saf Baccara Biturbo '94 2010:146 dkm, 024: 228
Saf RXE Biturbo '94 2015 (donor)
25 V6 Inj '90 2003 300 dkm
25 Turbo D '85 1991 400 dkm
Saf Baccara Biturbo '95 2010: 39 dkm, 024: 101
Saf Baccara Biturbo '94 2010:146 dkm, 024: 228
Saf RXE Biturbo '94 2015 (donor)
25 V6 Inj '90 2003 300 dkm
25 Turbo D '85 1991 400 dkm
Ik heb even in de RDW gegevens gekeken, en het BPM bedrag is ruim 15.000,=
Daaraan zie ik dat het idd om een orginele INITIALE gaat.
Ik heb de sloperij gebeld, en de totale vraagprijs ligt rond de 800,=.
Van deze auto is de versnellingsbak kapot.
De sloperij meldde ook dat er al mensen hebben gebeld voor de motorkap en de wielen.
Zijn dat toevallig ook forum leden???
Zo ja, dan is het misschien te overwegen om deze Safrane compleet te kopen en een lijst op te stellen voor de benodigde onderdelen.
Op zo`n manier kunnen vele hun voordeel doen tegen aangename prijzen.
Zeker voor de 24v rijders kan dit erg interessant zijn.
Gr Albert
Daaraan zie ik dat het idd om een orginele INITIALE gaat.
Ik heb de sloperij gebeld, en de totale vraagprijs ligt rond de 800,=.
Van deze auto is de versnellingsbak kapot.
De sloperij meldde ook dat er al mensen hebben gebeld voor de motorkap en de wielen.
Zijn dat toevallig ook forum leden???
Zo ja, dan is het misschien te overwegen om deze Safrane compleet te kopen en een lijst op te stellen voor de benodigde onderdelen.
Op zo`n manier kunnen vele hun voordeel doen tegen aangename prijzen.
Zeker voor de 24v rijders kan dit erg interessant zijn.
Gr Albert
Safrane 2.2Vi RT 1993 in Duitsland...RIP
Safrane 3.0 V6 RXT InitialeParis`97.RIP - 17-3-10
Safrane 3.0 24V aut 2000 147.800/240000 km
vanaf begin 1-4-2010
Rouge Nacré NV783 Metallic Vernes. zwart/grijs leer, Ergo...enz.
Vanaf 210.000Km 3e aut bak
Safrane 3.0 V6 RXT InitialeParis`97.RIP - 17-3-10
Safrane 3.0 24V aut 2000 147.800/240000 km
vanaf begin 1-4-2010
Rouge Nacré NV783 Metallic Vernes. zwart/grijs leer, Ergo...enz.
Vanaf 210.000Km 3e aut bak
Daar had ik al zo`n vermoeden van, want ik heb hem gebeld en daar waren 2 personen die onderdelen wilde kopen, waaronder een motorkap.
Let er wel op dat een Initiale een ander soort lak heeft met de code 903, deze is helderder dan de standaard 903 (uit eigen ervaring)
Gr Albert
Let er wel op dat een Initiale een ander soort lak heeft met de code 903, deze is helderder dan de standaard 903 (uit eigen ervaring)


Gr Albert
Safrane 2.2Vi RT 1993 in Duitsland...RIP
Safrane 3.0 V6 RXT InitialeParis`97.RIP - 17-3-10
Safrane 3.0 24V aut 2000 147.800/240000 km
vanaf begin 1-4-2010
Rouge Nacré NV783 Metallic Vernes. zwart/grijs leer, Ergo...enz.
Vanaf 210.000Km 3e aut bak
Safrane 3.0 V6 RXT InitialeParis`97.RIP - 17-3-10
Safrane 3.0 24V aut 2000 147.800/240000 km
vanaf begin 1-4-2010
Rouge Nacré NV783 Metallic Vernes. zwart/grijs leer, Ergo...enz.
Vanaf 210.000Km 3e aut bak
- Jack de zeeuw
- Berichten: 2653
- Lid geworden op: 12 jan 2010, 21:01
- Locatie: IJzendijke,Zeeuws Vlaanderen
Dat kan ik niet ondersteunen, ik heb ook eens een spatbord en 2 deuren op de initiale vervangen, deze kwamen van een 2.5, geen initiale, er zat nauwelijks kleurverschil in.AlbertP schreef: Let er wel op dat een Initiale een ander soort lak heeft met de code 903, deze is helderder dan de standaard 903 (uit eigen ervaring)![]()
![]()
Gr Albert
Het is wel zo dat er kleurverschil in kan zitten.
Safrane3.0V6 Init.Paris'97 2007 (inmiddels donor)
Saf Baccara Biturbo '95 2010: 39 dkm, 024: 101
Saf Baccara Biturbo '94 2010:146 dkm, 024: 228
Saf RXE Biturbo '94 2015 (donor)
25 V6 Inj '90 2003 300 dkm
25 Turbo D '85 1991 400 dkm
Saf Baccara Biturbo '95 2010: 39 dkm, 024: 101
Saf Baccara Biturbo '94 2010:146 dkm, 024: 228
Saf RXE Biturbo '94 2015 (donor)
25 V6 Inj '90 2003 300 dkm
25 Turbo D '85 1991 400 dkm
- AS1 (Anne)
- Administrator
- Berichten: 3964
- Lid geworden op: 24 mar 2007, 12:25
- Locatie: België
903 is wel een k*t kleur om goed na te maken geloof ik. De twee verschillende lakstiften te krijgen bij de Brezan zijn te blauw. Bij de stealer hier een spuitbus lak besteld. Kreeg geen originele maar gemengde, oh shit. Ja hoor, ook te blauw. 

Clio 3 - 1.6 16V Initiale Paris aut. - 2007 (sinds sept. 2024)
Clio 2 - 1.4 16V Privilege aut. - 2002 (sinds juli 2022)
Gehad: R25 V6, Clio 1 1.4, Safrane V6, Safrane 2.5, Laguna V6, R21,
Clio 2 - 1.4 16V Privilege aut. - 2002 (sinds juli 2022)
Gehad: R25 V6, Clio 1 1.4, Safrane V6, Safrane 2.5, Laguna V6, R21,
Van de groene 903 kleur ben ik zelf 3 verschillende tegen gekomen.
De eerste was te donker, de 2e te blauw en de 3e eindelijk goed.
Allen waren PhII dus vanaf laat `96 t/m 2000 is er schijnbaar toch in het spuit proces wat veranderd.
Het is niet voor niets dat ik Vinc erop attendeer
Gr Albert
De eerste was te donker, de 2e te blauw en de 3e eindelijk goed.
Allen waren PhII dus vanaf laat `96 t/m 2000 is er schijnbaar toch in het spuit proces wat veranderd.
Het is niet voor niets dat ik Vinc erop attendeer



Gr Albert
Safrane 2.2Vi RT 1993 in Duitsland...RIP
Safrane 3.0 V6 RXT InitialeParis`97.RIP - 17-3-10
Safrane 3.0 24V aut 2000 147.800/240000 km
vanaf begin 1-4-2010
Rouge Nacré NV783 Metallic Vernes. zwart/grijs leer, Ergo...enz.
Vanaf 210.000Km 3e aut bak
Safrane 3.0 V6 RXT InitialeParis`97.RIP - 17-3-10
Safrane 3.0 24V aut 2000 147.800/240000 km
vanaf begin 1-4-2010
Rouge Nacré NV783 Metallic Vernes. zwart/grijs leer, Ergo...enz.
Vanaf 210.000Km 3e aut bak
- AS1 (Anne)
- Administrator
- Berichten: 3964
- Lid geworden op: 24 mar 2007, 12:25
- Locatie: België
dus op kleur laten mengen is de enige veilige optie? Of de stealer als die dan ook naar het bouwjaar kijkt?
Laatst gewijzigd door AS1 (Anne) op 19 jan 2012, 20:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Clio 3 - 1.6 16V Initiale Paris aut. - 2007 (sinds sept. 2024)
Clio 2 - 1.4 16V Privilege aut. - 2002 (sinds juli 2022)
Gehad: R25 V6, Clio 1 1.4, Safrane V6, Safrane 2.5, Laguna V6, R21,
Clio 2 - 1.4 16V Privilege aut. - 2002 (sinds juli 2022)
Gehad: R25 V6, Clio 1 1.4, Safrane V6, Safrane 2.5, Laguna V6, R21,
Veel auto materiaal zaken hebben ook de mogelijkheid om op kleur gemaakte spuitbussen te maken.
Met een meet apparaat meten zij de juiste kleur samenstelling, en maken zij de spuitbus.
Kost rond de 17,50...
Vind je een deel waarbij de kleur niet noemenswaardig verschilt, dan heb je geluk en moet je dat direct kopen....
Gr Albert
Met een meet apparaat meten zij de juiste kleur samenstelling, en maken zij de spuitbus.
Kost rond de 17,50...
Vind je een deel waarbij de kleur niet noemenswaardig verschilt, dan heb je geluk en moet je dat direct kopen....



Gr Albert
Safrane 2.2Vi RT 1993 in Duitsland...RIP
Safrane 3.0 V6 RXT InitialeParis`97.RIP - 17-3-10
Safrane 3.0 24V aut 2000 147.800/240000 km
vanaf begin 1-4-2010
Rouge Nacré NV783 Metallic Vernes. zwart/grijs leer, Ergo...enz.
Vanaf 210.000Km 3e aut bak
Safrane 3.0 V6 RXT InitialeParis`97.RIP - 17-3-10
Safrane 3.0 24V aut 2000 147.800/240000 km
vanaf begin 1-4-2010
Rouge Nacré NV783 Metallic Vernes. zwart/grijs leer, Ergo...enz.
Vanaf 210.000Km 3e aut bak
motorkap en chrome gril heeft ondergetekende vandaag opgehaalt mooie auto met orgineel werkende navigaty er in het schijnt dat de automaat een half jaar terug gereviseerd is maar dat nu de oliekoeler defect gegaan is en er water in de automaat bak is gegaan vertelde de sloper mij heeft wel een service kaartje erin hangen van vorig jaar bij een dealer zag ik
safrane 2.0 ph11 1999 g3