auto is netjes onderhouden en alles functioneert naar behoren op de achterruitverwarming na. Wel nu wat roestvorming bij rechter achterwielkast (geen apk afkeur). Optische staat is netjes , goed in de lak en verder geen roest of deuken. In afgelopen 2 jaar /25000km tijdens onderhoud vervangen ; koppeling compleet (incl druklagers ,hulpcylinders etc) ; distributieset compleet ; uitlaat vernieuwd vanaf kat ; nieuwe aandrijfas. Achterremmen vervangen. APK loopt tot eind april
Mag weg tegen vriendenprijsje voor forumleden.(ivm aanschaf AR166 ,de andere liefde )
Het vriendenvraagprijsje is E 575
Maak een stelletje foto's bij daglicht dan kunnen we zien wat voor vlees we in de kuip hebben
Greetz, Arno
Renault Forever ??? In ieder geval liefhebber van Franse autos
Ex Renault Fuego (4x)
Ex Citroen Xsara Picasso 2.0 2003
Ex Safrane 2.2i Manoir 366k Amarant Metallic 142 1994
Peugeot 307 1.6 16V 2006
voor 575 euro kan je hem ongezien ook wel kopen ,belangrijker is of ie door de apk komt
safrane 2.5 rxt automaat met alle optie's ,leer, xenon verlichting schuifdak en nog veel meer is verkocht.
safrane 2.5 rxe lpg g3 automaat met leer en voorruitverwarming op 15-12-2010 102000km inmiddels verkocht en kort gereden door nieuwe eigenaar.
18-DD-SL R.I.P.
Tevens een stuk zuiniger dan de 2.2 , Het exemplaar wat ik vroeger had (fase1) liep ca 1 op 8 .
Dit exemplaar zit rond de 1 op 10/11 (grote weg +stad A16/A15). Op vakantie zelfs 1 op 14 gehaald ,maar dan wel zonder dakbak en fietsendrager.
Is in ieder geval een leuke bijkomstigheid met de huidige literprijs benzine die dadelijk meer kost dan een fles cognac
Helaas ....... ; hij is verkocht !
Ik hoop dat eigenaar nr 4 er net zoveel plezier van mag beleven als ik heb gehad , en binnenkort ook op het forum komt.