jcva schreef:Op de RDW site staat deze auto als kleur groen.
Hoe kan dit??
Op de foto's is hij toch echt grijs.
nou lichtgroen (ik ben de Renault-naam even kwijt) als je goed kijkt, maar de foto en je beeldscherm kunnen ook van invloed zijn op wat je uiteindelijk ziet.
Kan er weinig anders van maken dan grijs, zie hier niks groens in en ik kan me eigenlijk slecht voorstellen dat het beeld scherm van invloed kan zijn (meerdere schermen zelfs)
Maar om het zeker te weten en hem echt te bekijken moet je hem toch zien.
een quote van jou hier op het forum van 26 september vorig jaar:
Hij gaat de winter nog door ( zoek daar om nog een einddemper) en dan ben ik er klaar mee, de prognose is om rond de zomervakantie een andere te hebben en dat wordt GEEN safrane meer en voor 90% ook GEEN Renault meer.
En daar heb je ook helemaal gelijk in, ik was ook van plan om een auto aan te schaffen van max 5 jaar oud, liefst jonger. Safrane gaat dan niet en de opvolger staat mij niet aan.
Bovendien is de ervaring met de Renault dealer hier in Heerhugowaard niet goed dus ik was er eigenlijk klaar mee.
Maar ja, je komt wel eens wat tegen. En dan is het ff rekenen.
De oude safrane 2.5 uit 1997 met 320.000Km op de klok komt dus te koop. Moet even kijken of die in 1 keer weg gaat of dat ik hem strip en in delen verkoop. Mogelijk hou ik het eea want sommige dingen zijn niet zo oud (oa einddemper en kachelmotor)