Interieur
Hoi goochem,
na navraag bij mijn Renault-dealer kan ik je misschien uit de brand helpen..
ik heb pas geleden een Safrane phase I gekocht met daarin een compleet electrisch interieur. Weet niet zeker of alles (nog goed) werkt, maar als jij weet wat er kapot is bij
jouw voiture, kan ik je misschien uit de brand helpen met een vervangend onderdeel!
Volgens mijn dealer waren er geen veranderingen qua elektriciteit of aandrijvingen in het
interieur tussen een phase I en II.
Hoor wel van je of je interesse hebt..
Groet Thomas
nb.: het interieur is bij mij wel compleet gedemonteerd uit de onderdelen-safrane
na navraag bij mijn Renault-dealer kan ik je misschien uit de brand helpen..
ik heb pas geleden een Safrane phase I gekocht met daarin een compleet electrisch interieur. Weet niet zeker of alles (nog goed) werkt, maar als jij weet wat er kapot is bij
jouw voiture, kan ik je misschien uit de brand helpen met een vervangend onderdeel!
Volgens mijn dealer waren er geen veranderingen qua elektriciteit of aandrijvingen in het
interieur tussen een phase I en II.
Hoor wel van je of je interesse hebt..
Groet Thomas
nb.: het interieur is bij mij wel compleet gedemonteerd uit de onderdelen-safrane
Renault Safrane RXE Biturbo (Baccara) 10-1994
Renault Clio Baccara U9 Automaat 02-1992 (r.i.p.)
Renault Mégane Grand Tour 1.5 dCi 07-2006
Renault Clio Baccara U9 Automaat 02-1992 (r.i.p.)
Renault Mégane Grand Tour 1.5 dCi 07-2006
Er zit wel degelijk verschil in electra van de stoelen tussen een I en II.
De II had niet de electrisch verstelbare stoelen achter. De I maakt voor de bestuurdersstoel gebruik van de boordcomputer, de II heeft een computertje aan de stoel. Ook de aansluitingen enz zijn compleet anders.
De II had niet de electrisch verstelbare stoelen achter. De I maakt voor de bestuurdersstoel gebruik van de boordcomputer, de II heeft een computertje aan de stoel. Ook de aansluitingen enz zijn compleet anders.
1971 Plymouth Sport Fury 2 door hardtop
1999 Renault Safrane 2.0 RTE
1999 Renault Safrane 2.0 RTE