mbproductions Geplaatst: Vr Jan 29, 2010 5:54 pm Onderwerp:
------------------
AS1 schreef:
100 Euro bieden voor een rijdende wagen met gereviseerde bak vind ik geen serieus bod.
500 Euro lijkt me nog steeds een koopje. Het is dat ik niet meer in NL woon anders zou ik 'm zo opkopen...
uhm... ik vroeg niet om jou mening dus wat jij vind interesseert me dan ook niet
-----------------
Had nog wel eeen vraagje, vanwaar die zwarte kenteken platen?
zijn dat geen platen van een import auto
Groeten
Ben t helemaal eens met AS1, 500 euro is absoluut een koopje.
kom op "mbproductions" ... het is geen Happy Meal.
Gunther schreef:Jongens, hou 't even gezellig.
Graag even terug naar de auto en niet reageren op reacties die je niet bevallen.
Helemaal mee eens Gunther
en @WillemS
Volgens mij heb je idd gelijk dat het "NATO" platen zijn. he vreemde is dat een vriend van mij zei dat het "IMPORT" platen waren, omdat hij dat op zijn import auto had vandaar dat ik de vraag ook stelde, want dat werd even verwarrend
Deze stoelen met de knopjes vind ik de gaafste van allemaal.
Zelfs gaver dan lederen stoelen, en dat heb ik niet vaak.
Een enorme luxe knusheid straalt er vanaf, het is echt mijn smaak.
Als iemand deze stoelen ooit weet in deze kleur, hoor ik het graag.
Dit zijn inderdaad NATO kenteken platen. Ondertussen zitten gewoon Nederlandse platen op. Zoals ik al zei komt de auto ook uit Nederland dus niks om zorgen over te maken.
100 euro? Voor dat geld rij ik de auto nog liever naar de sloop. Scheelt me moeite en tijd.
Zoals ik al zei krijg ik 300 euro bij de handelaar, maar verkoop de auto toch liever aan iemand die er nog wat aan heeft.
Laatste prijs verlaging! 350 euro!!!! Zo meenemen. Dit is echt de goedkoopste van Nederland op dit moment. Vergeet niet dat de auto nog een APK tot 13 Januari 2011 heeft.
De nieuwe auto wordt volgende week opgehaald. Daarna gaat de Safrane of naar de handelaar of naar de sloop.
AUB reageren als je alleen interesse hebt. Bieden heeft echt geen zin, dit is de laatste prijs.