Hallo Riel, het al dan niet hebben van een reservewiel is bij mij geen obstakel om een LPG-installatie in te bouwen, want zou ik eventueel overgaan op LPG, het reservewiel blijft er gewoon in. Bij mij zijn de hoge kosten een issue mede gezien de huidige kilometerstand.Riel schreef:Scheuren tot 2 of 3 cm gaan nog en echt, de kans dat je die krijgt is 1 op 10 miljoen.
Ik snap het wel maar om dat nu aan te halen als probleem tov lpg rijden vind ik wel heel raar :/ Als ik in die 10 jaar 40.000 euro bespaard heb wil ik bij een scheurband met plezier even op de anwb wachten
Redelijke prijs
- AS1 (Anne)
- Administrator
Omdat je zoveel ellende hebt meegemaakt kan ik me wel voorstellen dat je je daar niet aan gaat wagen.
Maar toch, een lpg-installatie is gewoon een kwestie van rekenen. De kwaliteit en betrouwbaarheid van die dingen is niet minder dan het blijven rijden op benzine. En daarmee zou ik dan willen besluiten en het topic ter ere laten aan de vraagprijs van de diesel
Renault Safrane 2.5 20vAUT RXE 464k
sjoerd schreef:Altijd handig om een echte verkoper in de gelederen te hebben. Ik ben eerlijk gezegd heel benieuwd naar de reële waarde van mijn volkswagen golf cabriolet.
http://link.marktplaats.nl/260291143
Ik krijg er maar weinig vragen over en de auto is echt in perfecte staat.
Ben ik hiermee te duur of zit niemand op deze auto te wachten??
Ik denk dat wat er nu geboden is ongeveer de top is. Maar ja het is nu hoog zomer en je weet maar nooit.
Toch nog even dit. Ik heb zo'n zelfde 3.0 V6 24v laten voorzien van gas (Vialle LPi). De mijne is bepaald geen rampenbak, gelukkig niet. Misschien vind deze motor gas lekker. Met jou km-stand moet je nog wel een paar ton kunnen tuffen, zeker op gas, dus zou je voorlopig nog niet van je Safrane af zijn... Nog geen tijd voor een Vel Satis dus...!iets zegt me dat het geen goed idee is om uberhaupt gas in te bouwen in jouw rampenbak...
Groet
Ad
Volvo S60 automaat
Voorheen: Renault Safrane 2.5 RXT - Peugeot 607 2.2 - Renault Safrane 3.0 V6 24V (2x RXT en RXE) - Renault Safrane 2.0
Voorheen: Renault Safrane 2.5 RXT - Peugeot 607 2.2 - Renault Safrane 3.0 V6 24V (2x RXT en RXE) - Renault Safrane 2.0
Wat is er toch aan de hand. Op Marktplaats heb ik de advertentie geplaatst. En ondertussen hebben zich al 4 handelaars gemeld die de Safrane voor de export willen kopen voor 1600 euro. Prima. Alleen maken ze afspraken maar komen vervolgens nooit opdagen. Hetzelfde geldt overigens voor iedereen die geboden heeft. Of ze komen niet opdagen of ze reageren helemaal niet als op hun bod inga.