Ik baal toch erg van de deuk die in mijn voorscherm zit, dus ben eigenlijk op zoek naar zo'n scherm, dus linksvoor, in bij voorkeur de goeie kleur: Vert Abysse - meen ik.
Die kleur controleer ik nog even.
Weet iemand iets? Merci!
Gezocht: Linker voorscherm Saf phII Vert Abysse
Gezocht: Linker voorscherm Saf phII Vert Abysse
Safrane RXT 2.5 Aut. Crème leer en alles behalve navi en schuifdak.
Gas erin, is goedkoper dan diesel.
Snap hoe je je voelt, ik was gewend om voor 30-40 cent de liter te tanken, die troep van 1.30 de liter breekt me ook aardig op met 3000km in 2 weken tijd
maar eind van de maand komt de G3 erin
Hoe erg is de deuk verder? Loopt het aan tegen de band, dat je dr zo geirriteerd van bent? Auto met schade is vaak lastig voor redelijke prijs te schuiven...
Snap hoe je je voelt, ik was gewend om voor 30-40 cent de liter te tanken, die troep van 1.30 de liter breekt me ook aardig op met 3000km in 2 weken tijd
Hoe erg is de deuk verder? Loopt het aan tegen de band, dat je dr zo geirriteerd van bent? Auto met schade is vaak lastig voor redelijke prijs te schuiven...
1971 Plymouth Sport Fury 2 door hardtop
1999 Renault Safrane 2.0 RTE
Nee t loopt niet aan, vind het gewoon lelijk.Sjak Brak schreef:Gas erin, is goedkoper dan diesel.
Snap hoe je je voelt, ik was gewend om voor 30-40 cent de liter te tanken, die troep van 1.30 de liter breekt me ook aardig op met 3000km in 2 weken tijdmaar eind van de maand komt de G3 erin
![]()
Ga denk ik eens op zoek naar een scherm, en m dan maar ns aanbieden.
Denk niet dat ik er gas in ga zetten, want dat heb je dr ook pas na zoveel km uit.
Ik ben toch echt een fan van diesel...vind t zoveel lekkerder rijden.
Safrane RXT 2.5 Aut. Crème leer en alles behalve navi en schuifdak.
Ieder zn voorkeur natuurlijk.Bobs schreef:Denk niet dat ik er gas in ga zetten, want dat heb je dr ook pas na zoveel km uit.
Ik ben toch echt een fan van diesel...vind t zoveel lekkerder rijden.
De kosten van LPG worden zwaar overschat denk ik. Vergeleken met benzine heb je de installatie er zo uit, bij ca 20-30.000km al.
1971 Plymouth Sport Fury 2 door hardtop
Bel eens met Autocommerce 023-5338895 Of autocommerce@hotmail.com
Hij heeft 2 phase II staan.
Of kijk op www.autocommerce.nl
SUC6
Hij heeft 2 phase II staan.
Of kijk op www.autocommerce.nl
SUC6
2.0 RTE Alize Automaat (MV931)08-1999 Ph II