Hierbij staat onze Safrane te koop. Motor is OK, maar de electra laat ons in de steek. Wil voor ons gezin een betrouwbare auto en nu 2 keer weer op weg geholpen door de ANWB. Zelf heb ik geen tijd heb om aan de auto te klussen en de garage vraagt te veel geld voor reparaties van deze aard. Dus is het tijd om afscheid te nemen.
Het koetswerk is zeker niet gaaf, maar ik denk dat er hier best mensen zijn die de auto willen hebben voor onderdelen of om op te knappen.
Het gaat hier om een handgeschakelde blauwe Safrane uit '97. Er staat nog geen 190.000 km op de teller.
Dus wie wil heb hebben?
Laatst gewijzigd door SnarF007 op 01 mar 2009, 13:45, 5 keer totaal gewijzigd.
Een beetje weinig info over je auto
Heb je meer info
Gr Albert
Safrane 2.2Vi RT 1993 in Duitsland...RIP
Safrane 3.0 V6 RXT InitialeParis`97.RIP - 17-3-10
Safrane 3.0 24V aut 2000 147.800/240000 km
vanaf begin 1-4-2010
Rouge Nacré NV783 Metallic Vernes. zwart/grijs leer, Ergo...enz.
Vanaf 210.000Km 3e aut bak
En wel haast 1.000,= duurder.
Je zal hem maar kopen en daarna zien wat de vorige eigenaar ervoor gevraagd heeft.
Gr Albert
Safrane 2.2Vi RT 1993 in Duitsland...RIP
Safrane 3.0 V6 RXT InitialeParis`97.RIP - 17-3-10
Safrane 3.0 24V aut 2000 147.800/240000 km
vanaf begin 1-4-2010
Rouge Nacré NV783 Metallic Vernes. zwart/grijs leer, Ergo...enz.
Vanaf 210.000Km 3e aut bak
"Let op Bovenstaande gegevens kloppen niet zijn van onze andere auto die eerder was geadverteerd"
Bandenspanningssensor? wist niet dat een Saf die ook had.
.. das grappig 2 auto's proberen te verkopen met maar 1 keer betalen voor een advertentie op MP... Jammer maarja das zakendoen denk ik. niet erg netjes.
Vraagprijs was 2150 euro en vandaag vaste prijs 1150 euro ! wtf?
Laguna V6 Groen Met. '94 Safrane V6i RT Zwart Met. '93R.i.P. Ford Capri 2.8 S '79
en kleine deukjes , verder is ie goed !!!
dan heeft ie het probleem met vermogensverlies wel heel snel opgelost , of hij moet mazzel hebben dat het niet gebeurd tijdens een proefrit!!!
En hij is idd wel heeeeeeeeeeel snel in prijs gezakt LOL.
het waren natuurlijk ook hele snelle omstandigheden waar die hem om verkoopt
safrane 2.0rte phase II
echte mannen eten geen honing , die kauwen op bijen !!
Ben blij dat ik hem niet heb gekocht ...
Denk dat de auto best was geweest, maar dan had je er een kleine 1000 euries in moeten steken. Dat vond ik het niet meer waard. Heb gewoon een auto nodig voor m'n gezin.
Hij had de zaken wel snel gefixed..... en de safrane is ie al kwijt.
Nu op de zelfde link een Saab ..
Matthijs schreef:Als marktplaats daar lucht van krijgt dat je 3 of meer auto's op de zelfde link zet krijg een ban....
Ik vind eigenlijk dat je een advertentie van 4 weken á 15 euro best een paar keer mag recyclen. Die prijzen zijn zo idioot snel gestegen, das nie leuk meer.
Safrane RXT 2.5 Aut. Crème leer en alles behalve navi en schuifdak.