euro 9,95

Gr. cees
hier de filmpje. http://www.youtube.com/watch?v=jsyZLH0i ... e=youtu.be
Weet haast wel zeker dat ze met 'n waslijst komen , laat ze maar lekker uitvogelen voor 9,95 en met de belangrijke mankementen ga ik gewoon naar bart in raamsdonkveer.AlbertP schreef:Het klopt dat bij een 24v het koelwater erg snel warm wordt.
Door de enorme warmte onwikkeling van de motor en de beperkte olie van 5,25Ltr koelt hij niet erg af.
In de zomer en tijdens file rijden gaat hij zomaar tussen het 2e en 3e streepje staan.
Zodra de ventilatoren gaan draaien zal ie rond het 2e streepje zakken, en daarna weer iets omhoog gaan.
Als je weer gaat rijden zakt ie vrij vlot tussen de 1e en 2e streep.
Let op bij die "goedkope" zomer checks,... het is nl de bedoeling jouw in de garage te krijgen.
En gegarandeerd dat ze wat vinden !!!!!!
En jij maar betalen omdat het hééééél erg nodig is.
Let erop dat je niet iets onzinngs in je maag gesplitst wordt.
Liever eerst thuis erover nadenken, ipv direct het te laten verhelpen![]()
![]()
Gr Albert
Hoi cees.cees schreef:Motor temparatuur loopt behoorlijk op tijdensfile , maar tijdens het rijden koeltie harstikke goed. Volgende week gaat ie naar de dealer indumij te oosterhout voor somercheck voor
euro 9,95ben benieuwd wat hun ervan vinden.
Gr. cees
hier de filmpje. http://www.youtube.com/watch?v=jsyZLH0i ... e=youtu.be
2009 is de radiateur vervangen , neem aan dat ook de koelvloeistof vervangen is. Wat me verbaasd is tijdens het rijden koeling buitengewoon verloopt , ongeacht de snelheid . Enkan mij iemand vertellen van waar de 2de streepje en 3de streepje voor staat qua tempratuur bijv: 2de streepje , ik noem maar wat 90 graden ?Jack de zeeuw schreef:Dit is nog geen ramp, maar als de meter goed is, is de temperatuur wel hoog. Ik heb al eens meegemaakt dat de meter uitslag enigsinds afhankelijk was van het stroomverbruik, bv lichten aan of airco aan, dan ging de meter omhoog. Dat kwam door een slechte massa van de sensor bij de radiateur.
Wat je kunt doen, als de meter wel goed is, is het koelsysteem spoelen daarvoor bestemd spul, te krijgen bij garage of automaterialenhandel. Mogelijk beginnen de kanaaltjes van de radiateur wat dicht te zitten, dat spul moet je gewoon in het koelsysteem doen (meestal niet in het expansie vaatje) en een aantal gebruiksuren laten zitten, daarna de koelvloeistof verversen.
Is de koelvloeistof overrigens al eens vervangenDaar staat nl een levensduur voor.
Nou , tis de eerste en de laatste keer dat ik bij de renaultdealer (indumij ) ben geweest.AlbertP schreef:Het klopt dat bij een 24v het koelwater erg snel warm wordt.
Door de enorme warmte onwikkeling van de motor en de beperkte olie van 5,25Ltr koelt hij niet erg af.
In de zomer en tijdens file rijden gaat hij zomaar tussen het 2e en 3e streepje staan.
Zodra de ventilatoren gaan draaien zal ie rond het 2e streepje zakken, en daarna weer iets omhoog gaan.
Als je weer gaat rijden zakt ie vrij vlot tussen de 1e en 2e streep.
Let op bij die "goedkope" zomer checks,... het is nl de bedoeling jouw in de garage te krijgen.
En gegarandeerd dat ze wat vinden !!!!!!
En jij maar betalen omdat het hééééél erg nodig is.
Let erop dat je niet iets onzinngs in je maag gesplitst wordt.
Liever eerst thuis erover nadenken, ipv direct het te laten verhelpen![]()
![]()
Gr Albert
Heb jij ook 'n V6 24V ? of heb je het over 'n ander blok ?WillemS schreef:Even over die temperatuurmeter; als de wijzer in het midden staat (lange streepje)dan is dat plm. 95 graden Celcius, bij mij staat de wijzer er 2kleine streepjes voor en ik heb een 92 graden thermostaat erin.
mvg
WillemS