Mijn safrane lekt olie langs de kering van de aandrijfas aan de motorzijde.
m.vr.groet,
Hans
Safrane rijden is vaak heftig lijdenAlbertP schreef:Je haalt de woorden uit m`n mond, helaas.......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, ik ben ook nog niet klaar, de verwarming geeft heerlijke warmte, alleen niet op de voeten.
Hij blijft boven staan, wel gerommel, en kleppen omschakelen, maar helaas, daar blijft het bij.
Ik ben bang dat het dashboard weer helemal open moet om bij die klep te komen.![]()
![]()
![]()
Gr Albert
Is t niet een van de stekkers?AlbertP schreef:Je haalt de woorden uit m`n mond, helaas.......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, ik ben ook nog niet klaar, de verwarming geeft heerlijke warmte, alleen niet op de voeten.
Hij blijft boven staan, wel gerommel, en kleppen omschakelen, maar helaas, daar blijft het bij.
Ik ben bang dat het dashboard weer helemal open moet om bij die klep te komen.![]()
![]()
![]()
Gr Albert
Shamrock schreef:Maandag breng ik mijn limo weer naar de o, zo bekende plek. Inderdaad, de garage.
Er lekt ergens olie, mogelijk een oliekeerring van een aandrijfas. Aangezien de lekkage heviger is geworden, zal ik er toch maar even naar laten kijken.
Ja, ja Albert, mijn wagen staat meestal binnen![]()
Dat zou mooi zijn, alleen Erwin wist mij niet erg gerust te stellen.renaulist schreef:geluk voor albert, aleen het klokken paneel moet eruit, zie je de stappen motor zo zitten