Ik post dit even omdat ik het graag netjes wilt doen en meteen goed. Vandaag heb ik haar weer lekker gewassen en ze is wee helemaal netjes, toch een paar puntjes.......
1) In de richtingaanwijzer unit zit vocht aan de binnenkant, nu kan ik de unit gewoon loshalen, droog maken en weer terug plaatsen, maar dat vocht komt ergens door, is het dan wijs de rubbers ed meteen te vervangen of de hele unit? Heb toch ook een wens voor xenon, dus als ik dan de hele unit vervang is alles gedaan.
2) over de hele auto zitten lichte en wat dieper krassen, dus ik had het idee de hele auto te polijsten. Weet iemand welk spul ik daar het beste voor kan gebruiken? Want er is zoveel op de markt. En hoe? Veel gelezen en de één schrijft draaiende beweging met een droog vezeldoekje, de ander schrijft erop doen en dan uitvegen met een gewone droge doek (theedoek ofzo).
Daarnaast heb ik op de bumper voor (was al bij aanschaf) zwarte strepen zitten, bumper is van kunststof, mij leek het niet erg wijs die te polijsten haha, licht opschuren en opnieuw spuiten?
Wederom bedankt voor het lezen en de tips die ik hier misschien weer krijgen mag
Groet en een fijne zondag,
Stefan