Injection system faulty was de melding.
Het lampje van de ECU lichtte nog wel op wanneer ik het contact aanzette, maar na starten kreeg ik dus geen draaiende motor en die melding.
Doordat ik op een rotplek stond en zwaar in het donker ook nog, was er weinig anders te doen dan te gaan bellen met mijn reisverzekering.
Die hebben geregeld dat we werden opgepikt en de auto naar een garage werd gesleept.
Na 2 nachten in een hotel te hebben geslapen kwam de diagnose, ECU kaduuk.
Doordat ze er een nieuwe in wilden zetten wat natuurlijk veel te duur werd, heb ik ze verteld er verder niets aan te doen en met de verzekering vervangend vervoer geregeld en de auto op transport laten zetten.
Vandaag de ECU uit elkaar gehaald en ik heb hem gelukkig kunnen repareren.
Doordat ik er al een had overgenomen heb ik er morgen dus twee, kan er mooi een in de kofferbak als spare part voor als ik nog eens zoiets heb.
Hier een plaatje van de reparatie, ik zag het pas toen ik binnen onder een felle lamp de print stukje voor stukje aan het bekijken was.

En nu nog eens op ware grootte:
