Radio
Radio
hmmm eigen schuld denk ik, de auto is langere tijd van de accu geweest en de vorige eigenaar heeft er waarschijnlijk een code opgezet. Je raadt het al, ik start auto weer en ik krijg code in mun display ............ dom dom dom, is er nog wat aan te doen, ik ken vorige eigenaar niet
Safrane RXE V6i - 1993
-
Gast
okay
Ik ga wel ff in mun sleutel kijken, onderhoudsboekeje sit er niet meer bij er staat ook een code in het info boekje maar dat lijkt meer op een heel kort nummer. Ik krijg ook tevens geen 0-en in beeld, maar op mun display van de radio alleen maar grote vierkante blokken en op mun dashboard alleen maar code :s
Markus
Markus
"Indien u een verkeerde beveiligingscode heeft ingevoerd, hoort u een pieptoon die u op deze fout attent maakt waarna het apparaat zichzelf blokkeert en er gedurende 1 minuut geen code kan worden ingevoerd. Wordt opnieuw een verkeerde code ingevoerd, dan kan er vervolgens gedurende twee minuten geen code worden ingevoerd. Telkens wanneer een verkeerde code wordt ingevoerd, wordt de blokkeertijd (wachttijd) verdubbeld tot maximaal 32 minuten. Hierna is de blokkeertijd steeds 32 minuten na het invoeren van een verkeerde code."
Letterlijk uit het handboek
Letterlijk uit het handboek
Groene Phase II 2.5 RXT
Ik had hem inmiddels door
Ik heb het onderhoudsboekje er inderdaad maar bijgepakt. Op de vraag of het in het onderhoudsboekje staat, nee dus daar staat 060303 dus dat is te lang. Op mijn sleutel staat een combinatie van 2 letters 2 cijfers 2 letters ook een dood spoor.
Mijn enige hoop is dan weer de renaultdealer daar maar eens navragen Het moet toch mogelijk zijn dat ding op een of andere manier te resetten zonder code, hij is geprogrammeerd ook
Enfin als iemand anders nog ideeen heeft hoor ik ze graag
Mijn enige hoop is dan weer de renaultdealer daar maar eens navragen Het moet toch mogelijk zijn dat ding op een of andere manier te resetten zonder code, hij is geprogrammeerd ook
Enfin als iemand anders nog ideeen heeft hoor ik ze graag
Safrane RXE V6i - 1993
-
sandertje77