Is het mogelijk om een airco of climatecontrol in te bouwen wanneer je een auto hebt zonder dit?
Mijn Safraantje heeft dit namelijk niet. Aangezien ik toch graag een hoop comfort in mijn autootje wil hebben zou ik dit willen inbouwen als het mogelijk is.
Waar moet ik allemaal op letten en wat moet ik allemaal hebben aan onderdelen?
Ook zou ik graag willen weten wat ik allemaal uit de auto moet halen (kachel en dergelijke neem ik aan) om het tot een goed einde te brengen.
Alvast bedankt voor de reacties
Snowwolf
Airco / climatronic inbouwen??
-
Snowwolf 666
Airco / climatronic inbouwen??
Safrane RTE 2.0 1999
Loont zich amper, kun je beter de jouwe verkopen en dan een safrane mét airco kopen.
Je moet hebben:
Aircopomp, slangen, kabelboom, condensor, aircoradiator, aircomodule, en de aanpassing aan t motormanagement (verhoogd stationair bij inschakelen e.d.), kachelunit idd, andere radiateur (die van airco is anders), multiriem loopt anders dus misschien andere spanrol daar etc etc.
En dan nog eens inbouwen.
Geen doen.
Je moet hebben:
Aircopomp, slangen, kabelboom, condensor, aircoradiator, aircomodule, en de aanpassing aan t motormanagement (verhoogd stationair bij inschakelen e.d.), kachelunit idd, andere radiateur (die van airco is anders), multiriem loopt anders dus misschien andere spanrol daar etc etc.
Geen doen.
Renault Safrane 2.5 20vAUT RXE 464k
-
Snowwolf 666
Ok, ik had een idee adt het een onderdeeltje of 4-5 zouden zijn en op een zaterdag in te bouwen.Riel schreef:Loont zich amper, kun je beter de jouwe verkopen en dan een safrane mét airco kopen.
Je moet hebben:
Geen doen.
Dan ga ik maar gebruik maken van mijn ramen die open kunnen
Safrane RTE 2.0 1999
- Lost Viking
Ik weet niet of het lonend is, maar je kan toch ook een Airco inbouwen die later wordt ingebouwd??
Ik meen dat Erwin zoiets in zijn Safrane heeft.
Misschien kan de Firma RDN te Waalwijk daar meer informatie over geven??
Gr Albert
Ik meen dat Erwin zoiets in zijn Safrane heeft.
Misschien kan de Firma RDN te Waalwijk daar meer informatie over geven??
Gr Albert
Safrane 2.2Vi RT 1993 in Duitsland...RIP
Safrane 3.0 V6 RXT InitialeParis`97.RIP - 17-3-10
Safrane 3.0 24V aut 2000 147.800/240000 km
vanaf begin 1-4-2010
Rouge Nacré NV783 Metallic Vernes. zwart/grijs leer, Ergo...enz.
Vanaf 210.000Km 3e aut bak
Safrane 3.0 V6 RXT InitialeParis`97.RIP - 17-3-10
Safrane 3.0 24V aut 2000 147.800/240000 km
vanaf begin 1-4-2010
Rouge Nacré NV783 Metallic Vernes. zwart/grijs leer, Ergo...enz.
Vanaf 210.000Km 3e aut bak