Koelvloeistof in de auto
Koelvloeistof in de auto
Aan de bijrijderskant is de vloermat verzadigd met koelvloeistof. Waar kan dit vandaan komen? En hoe kun je dit reinigen als het lek gedicht is?
Het is geen rijden, maar glijden
-
sandertje77
Als je inderdaad de koelvloeistof al een paar keer hebt moeten bijvullen, is het wel waarschijnlijk dat het je kachelradiateur is. Die zijn in principe wel te repareren, maar dan moet je ff checken hoe die er aan toe is.
Het reinigen wordt iets lastiger. Onder de bekleding ligt namelijk een soort schuim mat, die de vloeistof netjes absorbeert. Voor dat je daar de vloeistof uit hebt, ben je een tijdje verder. Goed deppen en ventileren. Anders blijf je met beslagen ramen rondrijden.
Het reinigen wordt iets lastiger. Onder de bekleding ligt namelijk een soort schuim mat, die de vloeistof netjes absorbeert. Voor dat je daar de vloeistof uit hebt, ben je een tijdje verder. Goed deppen en ventileren. Anders blijf je met beslagen ramen rondrijden.
-
Gast
Ik heb hem bij de garage gebracht en die kwamen tot de conclusie dat de kachelradiator lekt. Deze is waarschijnlijk overbelast geweest toen de auto is warmgedraaid en vastgelopen.
Gelukkig kon ik de dealer overtuigen dat het garantiewerk is. pfffft!
Dat scheelt een bom duiten. Leve de Bovag!
Nu maar hopen dat het snel gerepareerd wordt. En daarna op mooi ventilerend weer!
Bedankt voor het meedenken, groet Marc
Gelukkig kon ik de dealer overtuigen dat het garantiewerk is. pfffft!
Nu maar hopen dat het snel gerepareerd wordt. En daarna op mooi ventilerend weer!
Bedankt voor het meedenken, groet Marc
-
sandertje77