portierverlichting gaat niet uit

Hoe doe je wat aan een Renault Safrane
ReSa

Bericht door ReSa »

Het heeft niet de CV te maken, met het openen van de vergrendeling met je sleutel gaat het licht weliswaar aan, maar dooft het na een tijd ook. Zegt dus niets over het open- of dicht zijn van de deuren.

I'm blank here... misschien toch een contact in het portierslot, dat geopend wordt zodra je de deur opent?
'97 Ph II 2.0 RTE alizée - Cruise Control - voorruitverwarming - <110.000 km
Elliot

Bericht door Elliot »

ReSa schreef:Het heeft niet de CV te maken, met het openen van de vergrendeling met je sleutel gaat het licht weliswaar aan, maar dooft het na een tijd ook. Zegt dus niets over het open- of dicht zijn van de deuren.

I'm blank here... misschien toch een contact in het portierslot, dat geopend wordt zodra je de deur opent?
Ik zal dan toch maar proberen het slot te demonteren en zien of er iets niet goed zit en dan maar hopen dat ik het weer fatsoenlijk in elkaar kan krijgen.

Ik heb het een keer eerder meegemaakt bij een Renault 25 RXE , ik kon toen alleen nog maar via de bijrijderszijde in de auto komen . Bij het demonteren en herstellen bleek dat het slot iets meer geduld had dan ik .

Mochten er verder nog tips zijn zou ik dit natuurlijk graag horen/lezen.

Groeten
Elliot
Gerben

Bericht door Gerben »

Als je nog even gedult hebt kan ik je 'n beschrijving met tekeningen sturen hoe het slot gedemonteerd moet worden.
Tis wel in het engels, maar dat moet niet uitmaken neem ik aan :)
Maar dit kan ik pas vanavond op z'n vroegst doen, want dan kom ik pas thuis. Anders morgen ochtend.
Ik las al dat het lastig was, maar je zult nog even geduld moeten hebben :P
Safrane II 2.0 RXE
Plaats reactie