die computers heb ik zelf ook nog liggen, probleem is alleen dan dat ik de complete kabelboom naar de zekeringkast moet gaan vervangen, omdat de kabels van die computers onder de stoel ook naar de zekeringkast lopen, en dat zou betekenen dat ik de hele auto zou moeten gaan strippen
Maar goed, verhaal word na onze vakantie vervolgd
Greetz, Arno
Renault Forever ??? In ieder geval liefhebber van Franse autos
Ex Renault Fuego (4x)
Ex Citroen Xsara Picasso 2.0 2003
Ex Safrane 2.2i Manoir 366k Amarant Metallic 142 1994
Peugeot 307 1.6 16V 2006
Fuego_gtx schreef:YESSSSSSS ik heb een werkende bestuurdersstoel
Zoals Paul en ikzelf al dachten zijn er toch meer dan 1 plus en min nodig om alles werkend te krijgen.
2 plussen en 2 minnen op de zwarte stekker en de verstelling en ergo werkt zoals het hoor
Omdat ik veel aan dit topic heb gehad wil ik hier iets aan toevoegen.
Je sluit 3 aders aan op de plus: A1 B1 B6 en 2 aders aan op de - massa: B3 B4 op de ZWARTE stekker te zien op de link die Puzzie destijds geplaatst heeft. http://bestand.renaultsafrane.nl/bestan ... %20B54.pdf
Stoel doet dan wat ie moet doen ook de geheugenfunctie's
safrane 2.5 rxt automaat met alle optie's ,leer, xenon verlichting schuifdak en nog veel meer is verkocht.
safrane 2.5 rxe lpg g3 automaat met leer en voorruitverwarming op 15-12-2010 102000km inmiddels verkocht en kort gereden door nieuwe eigenaar.
18-DD-SL R.I.P.
dit topic is inmiddels 11 jaar oud...
ik heb 2 stoelen gekregen van albert, nu wil ik deze plaatsen in mijn 2.5 , voordat ik ze ga plaatsen wil ik ze testen, het linkje is niet meer beschikbaar (not found) ... ik vraag me ook af of ik een vooraf geplaatse kabelboom in mijn auto heb?
Dit is een foto van de 2.5 liter onder de stoel. Ik zie geen extra “losse” stekkers.
De stekkers die ik zie, zijn bezet.
Dit betekent dus , zelf extra kabels trekken…
De passagiersstoel is gelukt!
De bestuurders stoel niet, deze staat bij het mileu afval, ik was er klaar mee, ook omdat ik de belgische auto gekocht had die voorzien is van ergo/elektronische stoelen.
Aan de rode safrane zal ik nog enkele dingen doen.
Hoofdzaak is nu de belgische safrane voorzien van een lpg systeem. Deze lpg systeem heb ik al liggen. Enkel moet ik een nieuwe tank met pomp kopen. Yep, er gaat vialle in.
Zodra dit gebeurd is, omkeuren naar lpg. En pas dan gaat de rode safrane in de stalling.