
Het thermostaathuis is een geheel met de pomp.
Precies. Heb intussen al reactie dat ze bij hun "supplier" gaan navragen.Jos schreef:Jack, er staat bij JC Parts 'on demand'. Dwz dat ze het niet op voorraad hebben. Mijn ervaring is dat ze dan bij Renault gaan informeren en dan krijg je later dus een mail dat het helaas niet meer leverbaar is. Althans dat was bij mij het geval. JC Parts heeft het in ieder geval nu niet liggen.
Jos
En......niet meer verkrijgbaar.AS1 schreef:Precies. Heb intussen al reactie dat ze bij hun "supplier" gaan navragen.Jos schreef:Jack, er staat bij JC Parts 'on demand'. Dwz dat ze het niet op voorraad hebben. Mijn ervaring is dat ze dan bij Renault gaan informeren en dan krijg je later dus een mail dat het helaas niet meer leverbaar is. Althans dat was bij mij het geval. JC Parts heeft het in ieder geval nu niet liggen.
Jos
Dat zijn helaas andere pompen.jerryvr schreef:Zomaar een idee.. De V6 12V is toch ook door Peugeot, Citroën en DeLorean gebruikt?
Zijn de waterpompen op deze motoren anders of zijn deze misschien te gebruiken?
Ja, op is op, 2 jaar geleden heb ik er nog ergens 1 gevonden in een doos met een dikke laag stofAS1 schreef:
Heb vandaag voor het eerst met Renault specialist/oldtimer Wim Schipper gebeld.
Die man heeft dus gewoon toegang tot de voorraadgegevens van Renault dealers in heel Europa!
Helaas is de pomp echt nergens meer verkrijgbaar.
Hij gaf mij de tip om het additief voor het koelsysteem van Renault te gebruiken.
Deze werkt anders dan de middeltjes die de boel verstoppen.
Het middel van Renault reageert met zuurstof en dicht ter plekke bij de lekkage af.
Dus die ga ik maar eens proberen.
Verder staan momenteel vijf Z7X motoren op onderdelenlijn.nl.
Ik heb nagevraagd of de waterpomp ook los wordt verkocht. Ik heb al twee positieve antwoorden gehad.
Dit zijn motoren met behoorlijke kilometerstanden (als al bekend) maar deze optie is er dus ook nog als de wanhoop echt nabij is.