Ik heb deze morgen de kogel die op het einde van het stuurhuis zit losgemaakt (rechterzijde). Die was aan vervanging toe. Tussen de kogel en het stuurhuis zit een veertje en een rondelle. Het veertje is kapot.
Kan iemand zien op dialogys of dat apart te krijgen is? Het stuurhuis is van het merk KOYO.
Is dit veertje zonder meer terug te plaatsen of moet men dat bijzonder sleutels doen?
dank ROP
stuurhuis axiaalkogel
Intussen is de kogel aan het stuurhuis vervangen. Bij het demonteren gaat het veertje kapot zodat het verloren geld is een kogel op de sloop te kopen.
Je kan er ook een kopen via internet wat ik niet gedaan heb. Ik heb namelijk ervaren dat de catologi niet precies genoeg zijn, zeker als je het exacte onderdeelnummer van renault niet weet.
Zelfs in de garage hadden ze bijna een verkeerde kogel besteld. Ik heb namelijk een stuurhuis van het merk KOYO, wat blijkbaar niet zo veel voorkomt.Het monteren loopt eenvoudig, er wel zeker op letten dat de borging goed zit op het stuurhuis (kijk goed naar de palletjes) Wie het ook eens wil proberen, vraag maar.
Nu mijn vraag: kan de onderdelencatalogus niet op het forum geplaatst worden?
Je kan er ook een kopen via internet wat ik niet gedaan heb. Ik heb namelijk ervaren dat de catologi niet precies genoeg zijn, zeker als je het exacte onderdeelnummer van renault niet weet.
Zelfs in de garage hadden ze bijna een verkeerde kogel besteld. Ik heb namelijk een stuurhuis van het merk KOYO, wat blijkbaar niet zo veel voorkomt.Het monteren loopt eenvoudig, er wel zeker op letten dat de borging goed zit op het stuurhuis (kijk goed naar de palletjes) Wie het ook eens wil proberen, vraag maar.
Nu mijn vraag: kan de onderdelencatalogus niet op het forum geplaatst worden?