Hallo allemaal
goeie vakantie gehad?
ik heb een probleem met mijn saffie
als de auto koud is dan loopt de auto normaal
maar als de auto warm is lijkt het net of de auto op 3 pootjes loop
wee iemand hier misschien wat dat zou kunnen zijn?
ik heb in januari voor de keuring wel een nieuw kat er op laten zetten
ik weet niet of dat hiermee te maken kan hebben
vorige week heb ik hetzelfde gehad en zo opeens naa een kilometertje of 5 deed de auto het weer normaal
en nu dus niet meer
wat o wat zou het kunnen zijn
groetjes marc w
p.s ik heb een 2.0 16 v uit 1998
probleempje
probleempje
Renault Safrane 1998,2.0 16 v,leer,airco,cruise control,Vert Abysse Nacre
Renault Safrane ph 1 1994 2.2 vi (r.i.p)
Renault Safrane ph 1 1994 2.2 vi (r.i.p)
- AS1 (Anne)
- Administrator
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: 24 mar 2007, 12:25
- Locatie: België
probleempje
bobine's zijn goed die heb ik doorgemeten
als ik de kunstof kap van de motor afhaal en de stekkers van de injectors er af haal de van cilinder 1 en 4 dan blijft de motor hetzelfde lopen
als ik de stekkers van de injectors van cilinder 2 en 3 er afhaal slaat de motor af
ik heb er al injector reiniger in de benzine gegooit maat het lijkt wel of er niets helpt
ik heb er zelfs nieuwe bougie's ingedaan maar dat helpt ook niet
nu weet ik het ff niet meer wat het zou kunnen zijn
iemand een idee wat het zou kunnen zijn dan hoor ik het graag
gr marc w
als ik de kunstof kap van de motor afhaal en de stekkers van de injectors er af haal de van cilinder 1 en 4 dan blijft de motor hetzelfde lopen
als ik de stekkers van de injectors van cilinder 2 en 3 er afhaal slaat de motor af
ik heb er al injector reiniger in de benzine gegooit maat het lijkt wel of er niets helpt
ik heb er zelfs nieuwe bougie's ingedaan maar dat helpt ook niet
nu weet ik het ff niet meer wat het zou kunnen zijn
iemand een idee wat het zou kunnen zijn dan hoor ik het graag
gr marc w
Renault Safrane 1998,2.0 16 v,leer,airco,cruise control,Vert Abysse Nacre
Renault Safrane ph 1 1994 2.2 vi (r.i.p)
Renault Safrane ph 1 1994 2.2 vi (r.i.p)
- AS1 (Anne)
- Administrator
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: 24 mar 2007, 12:25
- Locatie: België
volgens mij kun je niet zelf even bobines doormeten.
Als cilinder 1 en 4 aan dezelfde bobine zitten dan zou ik de bobines eens omdraaien.
Als het probleem zich dan verplaatst naar cilinder 2 en 3 dan heb je een gare bobine.
Als cilinder 1 en 4 aan dezelfde bobine zitten dan zou ik de bobines eens omdraaien.
Als het probleem zich dan verplaatst naar cilinder 2 en 3 dan heb je een gare bobine.
Clio 3 - 1.6 16V Initiale Paris aut. - 2007 (sinds sept. 2024)
Clio 2 - 1.4 16V Privilege aut. - 2002 (sinds juli 2022)
Gehad: R25 V6, Clio 1 1.4, Safrane V6, Safrane 2.5, Laguna V6, R21,
Clio 2 - 1.4 16V Privilege aut. - 2002 (sinds juli 2022)
Gehad: R25 V6, Clio 1 1.4, Safrane V6, Safrane 2.5, Laguna V6, R21,
probleempje
hallo
ik ben met de auto ff naar een kamaraad van mij geweest en die heeft gekeken en de bobine doorgemeten (werkt namelijk bij een garage)
heeft een simpel testje gedaan met beide bobine's de bobine van de cilinders 1 en vier gaf geen overspringende vonk naar de kabel toen de kabel van de bobine werd afgehaald
conclusie inderdaad een verrotte bobine
ff zo'n ding bestelt van bosch( € 53 ) en binnen nu en 48 uur kan ik weer genieten van mijn rijdende sofa
in iedergeval bedankt nog voor de tip
laterzzzz marc w
ik ben met de auto ff naar een kamaraad van mij geweest en die heeft gekeken en de bobine doorgemeten (werkt namelijk bij een garage)
heeft een simpel testje gedaan met beide bobine's de bobine van de cilinders 1 en vier gaf geen overspringende vonk naar de kabel toen de kabel van de bobine werd afgehaald
conclusie inderdaad een verrotte bobine
ff zo'n ding bestelt van bosch( € 53 ) en binnen nu en 48 uur kan ik weer genieten van mijn rijdende sofa
in iedergeval bedankt nog voor de tip
laterzzzz marc w
Renault Safrane 1998,2.0 16 v,leer,airco,cruise control,Vert Abysse Nacre
Renault Safrane ph 1 1994 2.2 vi (r.i.p)
Renault Safrane ph 1 1994 2.2 vi (r.i.p)