Gisterenmiddag heb ik bij Marcel Biturbo een RXE Biturbo interieur gehaald, helaas heb ik geen werkende bestuurdersstoel. Er staat wel stroom op de stekker, heb ik gecontroleerd doormiddel van draadjes op passagiersstoel aan te sluiten; en die deed het gewoon.
Nu komen er bij mij onder de voorstoel 1 aansluiting die waarschijnlijk voor de gordelspanner is (paarse klem) en een dikke kabelboom met een grote witte stekker die dus wel op de stekker past die aan de nieuwe stoel zit.
Wie weet hoe dit zit , en kan/wil mij hier mee helpen?
Ik wil heeeeeeel graag dit interieur compleet, en werkend hebben (heb nu oude bestuurdersstoel er weer ingezet)
Overigens heb ik ook een electrische achterbank, maar geen kabelboom helaas (had Marcel nog nodig voor zijn andere Biturbo, wie wil en kan mij blij maken met een volledige kabelboom om de achterbank ook te laten werken??
Nu ik dit andere interieur heb, heb ik natuurlijk mijn "oude" zeer gaaf interieur over
Ik mag zeggen dat het smetteloos is en het er nog bijzonder goed uitziet (beter dan het nieuwe interieur mag ik wel zeggen.
Degende die nog een interieur nodig heeft kan bellen of een PM sturen.
Over de prijs worden we het wel eens.
Groeten uit Almere
Electronica bestuurdersstoel faalt.....
-
Safrane 2.2 Vi
-
Safrane 2.2 Vi
-
Safrane 2.2 Vi
Het is allemaal opgelost.
Mijn rekeneenheid onder de stoel is niet geactiveerd, ben naar de dealer geweest en die heeft de auto uitgelezen met de CLIP. Maar dat lukte niet omdat de CLIP deze info niet kan geven en ook niet in de rekeneenheid kon komen. Dus 30 euro voor niets uitgegeven.
Bij een demontagebedrijf in Lelystad stond nog een Saf met electrische stoelen en achterbank. Daar heb ik de rekeneenheid uitgehaald , en de kabelboom van de aansluiting voor de achterbank. Helaas was mijn auto hier niet op voorbereid, maar door slim afknippen van draden en stekkers is het dan toch gelukt.
Alles werkt, behalve de memory functie en de spiegels die dan naar de achterwielen gaan draaien. Voor de rest alles top in orde.
Groeten René
Mijn rekeneenheid onder de stoel is niet geactiveerd, ben naar de dealer geweest en die heeft de auto uitgelezen met de CLIP. Maar dat lukte niet omdat de CLIP deze info niet kan geven en ook niet in de rekeneenheid kon komen. Dus 30 euro voor niets uitgegeven.
Bij een demontagebedrijf in Lelystad stond nog een Saf met electrische stoelen en achterbank. Daar heb ik de rekeneenheid uitgehaald , en de kabelboom van de aansluiting voor de achterbank. Helaas was mijn auto hier niet op voorbereid, maar door slim afknippen van draden en stekkers is het dan toch gelukt.
Alles werkt, behalve de memory functie en de spiegels die dan naar de achterwielen gaan draaien. Voor de rest alles top in orde.
Groeten René
ex.Renault Laguna 2.0 RXE '94
ex.Renault Safrane 2.2 RT Vi ´95
ex.Renault Safrane PhII 3.0 V6 RXT (aut) ´97
ex.Alfa Romeo 166 2.5 V6
Renault Gr.Scenic 1.9 dCi 120 pk Tech L
Renault Master L2H2 3.0 dCi 140 pk '04
ex.Alfa Romeo 166 2.5 V6
-
Safrane 2.2 Vi
Weet jij op welk standje ze het eventueel wel doen?
Ik heb me laten vertellen dat de spiegels van de desbetreffende auto erop horen te zitten , anders doen ze het niet.
Weet je toevallig ook hoe je de 1-2-3- standen in geheugen kan zetten?
Groeten René
Ik heb me laten vertellen dat de spiegels van de desbetreffende auto erop horen te zitten , anders doen ze het niet.
Weet je toevallig ook hoe je de 1-2-3- standen in geheugen kan zetten?
Groeten René
ex.Alfa Romeo 166 2.5 V6
ex.Alfa Romeo 166 2.5 V6
Een beetje gelijk, de spiegel met memory hebben een draad meer,
dus inderdaad moet je een spiegel hebben die geschikt is voor die functie.
De draaiknop naar rechts en de autom. versnelling in achteruit met contact aan cq daaiende motor actieveerd de stoep functie.
Persoonlijk vind ik het gevaarlijk want het kan ook op het verkeerde moment gebeuren en boem, rij je plotseling tegen een dwars geparkeerde auto aan die net aankwam.
Dit is mij gebeurt, vandaar......
Gr Albert
dus inderdaad moet je een spiegel hebben die geschikt is voor die functie.
De draaiknop naar rechts en de autom. versnelling in achteruit met contact aan cq daaiende motor actieveerd de stoep functie.
Persoonlijk vind ik het gevaarlijk want het kan ook op het verkeerde moment gebeuren en boem, rij je plotseling tegen een dwars geparkeerde auto aan die net aankwam.
Dit is mij gebeurt, vandaar......
Gr Albert
Safrane 2.2Vi RT 1993 in Duitsland...RIP
Safrane 3.0 V6 RXT InitialeParis`97.RIP - 17-3-10
Safrane 3.0 24V aut 2000 147.800/240000 km
vanaf begin 1-4-2010
Rouge Nacré NV783 Metallic Vernes. zwart/grijs leer, Ergo...enz.
Vanaf 210.000Km 3e aut bak
Safrane 3.0 V6 RXT InitialeParis`97.RIP - 17-3-10
Safrane 3.0 24V aut 2000 147.800/240000 km
vanaf begin 1-4-2010
Rouge Nacré NV783 Metallic Vernes. zwart/grijs leer, Ergo...enz.
Vanaf 210.000Km 3e aut bak
-
Safrane 2.2 Vi
OK, thnx dan doe ik het dus ook niet.
Heb in elk geval al werkende voorstoelen en een electirische achterbank.. kunnen ook velen niet zeggen.
Ik zie jullie 8 juni in de Meern...
Groeten René
Heb in elk geval al werkende voorstoelen en een electirische achterbank.. kunnen ook velen niet zeggen.
Ik zie jullie 8 juni in de Meern...
Groeten René
ex.Alfa Romeo 166 2.5 V6
ex.Alfa Romeo 166 2.5 V6