(voor zover ik dit kan beoordelen komt het van rechtsvoor , passagierskant dus , en heb ik er meer last van bij een volle beladng )wie heeft er een idee
knappend (poekend) geluid , wie kan mij hepen ?
-
ik-wil-een-safrane
knappend (poekend) geluid , wie kan mij hepen ?
sinds enige dagen maakt mijn safrane soms een knappend (poekend ) geluid ( anders kan ik het niet omschrijven ) als ik bijna stilsta en ik rem .Dit komt slechts enkee keren voor , doet het dus niet atijd .wie o wie weet waardoor dit veroorzaakt kan worden ???
(voor zover ik dit kan beoordelen komt het van rechtsvoor , passagierskant dus , en heb ik er meer last van bij een volle beladng )wie heeft er een idee
wat dit kan zijn , ik hoor het graag van jullie
safrane 2.0rte phase II
echte mannen eten geen honing , die kauwen op bijen !!
echte mannen eten geen honing , die kauwen op bijen !!
-
Safrane 2.2 Vi
- cjibclient
Draagarmrubbers..... Voel je het ook in het stuur dat het knakt??
Even op de oprit iemand laten rijden en remmen en dan goed naar het wiel kijken. Als de draagarmrubbers kapot zijn zie je speling op het wiel..... Het viel mij op toen een monteur de auto van de brug af reed en toen remde.....
Erg jammer dat ze dat nog niet zelf opgemerkt hadden toen ze de auto vorig jaar apk keurden
Even op de oprit iemand laten rijden en remmen en dan goed naar het wiel kijken. Als de draagarmrubbers kapot zijn zie je speling op het wiel..... Het viel mij op toen een monteur de auto van de brug af reed en toen remde.....
Erg jammer dat ze dat nog niet zelf opgemerkt hadden toen ze de auto vorig jaar apk keurden
Safrane 3.0v6 RT 1993, full option..... alleen handgeschakeld. net 340.000 gepasseerd 
-
ik-wil-een-safrane
- cjibclient