koplampen
koplampen
Hoi allemaal,
even voorstellen: ik rijd sinds 2008 in een 2.5 RXE bj 2007. Gekocht voor fl. 40.000,- met 60.000 op de teller, staat nu op 265.000. Gemiddelde kosten per jaar € 300,- Wat wil een mens nog meer.
Super bak, wordt familie erfstuk.
Alleen nu worden de glazen van de koplampen aan de binnenkant dof of vies. Kan ik die glazen eruit halen en reinigen of moet ik de hele units vervangen?
groeten,
Sicco
Lochem
even voorstellen: ik rijd sinds 2008 in een 2.5 RXE bj 2007. Gekocht voor fl. 40.000,- met 60.000 op de teller, staat nu op 265.000. Gemiddelde kosten per jaar € 300,- Wat wil een mens nog meer.
Alleen nu worden de glazen van de koplampen aan de binnenkant dof of vies. Kan ik die glazen eruit halen en reinigen of moet ik de hele units vervangen?
groeten,
Sicco
Lochem
Hoi, Sicco, welkom op het forum.
De polycarbonaat "glazen" worden dof door inwerking van UV licht.
Het is de coating die aan de buitenkant is opgebracht.
Oplossen door:
1) vervanging door nwe uints
2) vervangen door sloop exemplaren
3) gebruik een Beamkit van IPM solutions (duur en verkrijgbaar bij o.a. Brezan)
SUC6
De polycarbonaat "glazen" worden dof door inwerking van UV licht.
Het is de coating die aan de buitenkant is opgebracht.
Oplossen door:
1) vervanging door nwe uints
2) vervangen door sloop exemplaren
3) gebruik een Beamkit van IPM solutions (duur en verkrijgbaar bij o.a. Brezan)
SUC6
2.0 RTE Alize Automaat (MV931)08-1999 Ph II
Dit ziet er mooi uit, jaren geleden is bij mij de folie gaan bladeren en heb ik hem maar helemaal verwijderd met de hogedrukspuit, nu zijn de glazen inderdaad wazig.WillemS schreef: 3) gebruik een Beamkit van IPM solutions (duur en verkrijgbaar bij o.a. Brezan)
Je zegt dat het duur is, wat is de aanschafprijs van zo'n kit dan?
@ Sicco
Hoi allemaal,
even voorstellen: ik rijd sinds 2008 in een 2.5 RXE bj 2007. Gekocht voor fl. 40.000,- ????????
Volgens mij hebben we sinds 2001 de (pl)Euro.
Maar hardstikke welkom op deze leuke club Sicco, moge je heel veel plezier beleven aan je bolide en moge je in de volgende dertig jaar net zo weinig aan onderhoud kwijt zijn als tot nu toe
Hoi allemaal,
even voorstellen: ik rijd sinds 2008 in een 2.5 RXE bj 2007. Gekocht voor fl. 40.000,- ????????
Maar hardstikke welkom op deze leuke club Sicco, moge je heel veel plezier beleven aan je bolide en moge je in de volgende dertig jaar net zo weinig aan onderhoud kwijt zijn als tot nu toe
Renault Forever
??? In ieder geval liefhebber van Franse autos
Ex Renault Fuego (4x)
Ex Citroen Xsara Picasso 2.0 2003
Ex Safrane 2.2i Manoir 366k Amarant Metallic 142 1994
Peugeot 307 1.6 16V 2006
Ex Renault Fuego (4x)
Ex Citroen Xsara Picasso 2.0 2003
Ex Safrane 2.2i Manoir 366k Amarant Metallic 142 1994
Peugeot 307 1.6 16V 2006
Fuego_gtx schreef:@ Sicco
Hoi allemaal,
klopt !!! stom !!! je hebt helemaal gelijkt !! gekocht in 1998, bouwjaar 1997.
Re: koplampen
Sicco schreef:Hoi allemaal,
even voorstellen: ik rijd sinds 1998 in een 2.5 RXE bj 1997. Gekocht voor fl. 40.000,- met 60.000 op de teller, staat nu op 265.000. Gemiddelde kosten per jaar € 300,- Wat wil een mens nog meer.
groeten,
Sicco
Lochem
Gelukkig heb ik een eurieboom in de tuin staan, jammer dat ze nergens eurie's aannemen.WillemS schreef:@ flesdop plm. 100 euries !!
Ik neem aan dat het gewoon Euro's zijn?
Toch is 100 euro nog altijd goedkoper dan een paar andere.
Ik heb gezien dat het gewoon een setje met waterschuurpapier is en een potje polijst, dit moet zelf goedkoper te doen zijn...