Tja, Zettex, rationeel is het natuurlijk niet, maar op een gegeven moment moet je een keuze maken of je ermee blijft rijden of verkopen. Zoals het moment dat de automaat kaduuk was: een investering van € 4.500,- Als je een dergelijke investering doet, ben je min of meer verplicht om ermee te blijven rijden en de verdere mankementen voor lief te nemen. Steeds denk ik weer, als er iets aan de hand is "Dit moet toch wel ongeveer het laatste zijn dat kapot kan gaan", maar de waarheid is anders zoals mijn ervaringen hebben uitgewezen. Daarnaast wordt je nog eens geconfronteerd met technici, die ofwel totaal geen kennis hebben van deze auto, of hun werk als automonteur niet serieus nemen en knoeiwerk leveren, zoals nu met de olielekkage. De wagen heeft 2 dagen stop gestaan omdat er onderdelen besteld moesten worden en achteraf blijkt ie nog steeds te lekken, maar dan alleen veel erger dan voorheen. Kortom constante ellende, zowel financieel als emotioneel, maar als ik hem nu weg doe ben ik niet alleen een hoop geld kwijt, maar ook een schitterend, rijdend bankstel.
Gelukkig zitten mijn vrouwtje en ik op exact dezelfde frequentie wat onze Safrane betreft, anders zou deze Saf al lang als directiewagen ergens in het voormalige "oostblok" rond rijden

Echter toch hebben we er een aantal malen "helemaal doorheen gezeten" en de neiging gehad om de wagen letterlijk in de fik te steken, maar ja als de gemoederen bedaard zijn veranderen ook weer de voornemens