Door gerotte veerpoot schotel Aktie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- AS1 (Anne)
- Administrator
de dealers verdienen in ieder geval aan de verkoop van nieuwe veerschotels en 9/10 keer ook aan het werk, dus ik kan me voorstellen dat ze er geen punt van maken even een brief eruit te sturen...
Clio 3 - 1.6 16V Initiale Paris aut. - 2007 (sinds sept. 2024)
Clio 2 - 1.4 16V Privilege aut. - 2002 (sinds juli 2022)
Gehad: R25 V6, Clio 1 1.4, Safrane V6, Safrane 2.5, Laguna V6, R21,
En ook ik heb vandaag de brief binnen gekregen. Ben nog een redelijk verse Safrane-rijder en door dit forum waar ik al een tijd met belangstelling meelees wist ik er al van en was toch behoorlijk verbaasd dat ze nu toch gaan communiseren over dit onderwerp. Toch goed dat ze nu eindelijk "iets" laten horen.
Ron
Ron
Renault 30 TX V6 1981 5bak---- Renault Safrane V6 3.0i RT 1993 benzine automaat ----Honda Accord 1.8 VTEC hatchback LPG 2002 automaat
Ik heb vandaag ook een brief gekregen , je hebt het toch voor mekaar
gekregen Albert, erkenning
Zelf had ik nooit gedacht dat ze dit zouden doen , zo zie je maar weer, wonderen zijn
de wereld nog niet uit.
gekregen Albert, erkenning
Zelf had ik nooit gedacht dat ze dit zouden doen , zo zie je maar weer, wonderen zijn
de wereld nog niet uit.
safrane 2.5 rxt automaat met alle optie's ,leer, xenon verlichting schuifdak en nog veel meer is verkocht.
safrane 2.5 rxe lpg g3 automaat met leer en voorruitverwarming op 15-12-2010 102000km inmiddels verkocht en kort gereden door nieuwe eigenaar.
18-DD-SL R.I.P.
safrane 2.5 rxe lpg g3 automaat met leer en voorruitverwarming op 15-12-2010 102000km inmiddels verkocht en kort gereden door nieuwe eigenaar.
18-DD-SL R.I.P.
Ja, ja, ik denk dat ze bij Renault in Amsterdam zo langzamerhand de schijt krijgen van Safranerijdersd,n hens schreef:Ik heb vandaag ook een brief gekregen , je hebt het toch voor mekaar
gekregen Albert, erkenning![]()
-
theo-safrane
Hallo, Ik heb vandaag een brief van Renault gehad over dit probleem.
En moet kontakt opnemen met dealer in de buurt voor kontrole of dit ook met mijn auto aande hand is.
Maar ik vraag me wel af of Renault niet voor eventuele onkosten aansprakelijk is?
Want dit lijkt toch echt wel op een konstuctie fout.
Groetjes Theo
En moet kontakt opnemen met dealer in de buurt voor kontrole of dit ook met mijn auto aande hand is.
Maar ik vraag me wel af of Renault niet voor eventuele onkosten aansprakelijk is?
Groetjes Theo
Als je nog garantie hebt, en kan aantonen dat je vanaf kilometer 0 tot nu bij de dealer in onderhoud bent geweest, dan heeeeeeeeeel misschien wel. Uiteindelijk komt het aan op de "coulance" van de dealer.theo-safrane schreef:Maar ik vraag me wel af of Renault niet voor eventuele onkosten aansprakelijk is?
Ik zou zelf ook bedanken voor een wagen die helemaal onder de pekel zit en komt klagen over een doorgerot onderdeel
Maar daarentegen vind ik het wel mooi, dat ook de safranerijders, die nog niet op de hoogte waren, door Renault zelf zijn aangeschreven, pluimpje voor Albert!
1971 Plymouth Sport Fury 2 door hardtop
1999 Renault Safrane 2.0 RTE
1999 Renault Safrane 2.0 RTE
Ook 'het' briefje gehad, vandaag 
Controle natuurlijk.
Al zijn de veerpootschotels pas nog vervangen, maar gewoon omdat het de eerste keer zal zijn dat deze auto een Renault dealer van binnen ziet met mij als eigenaar:)
Controle natuurlijk.
Al zijn de veerpootschotels pas nog vervangen, maar gewoon omdat het de eerste keer zal zijn dat deze auto een Renault dealer van binnen ziet met mij als eigenaar:)
2.0 RXE Phase II 1998 zilvermetallic: elektr. schuifdak/cruise control/climate control/LPG G3/15"origi Safranevelgen
Vandaag twee briefjes gehad. Ja, verschil moet er zijn.
Ik ben blij dat dit resultaat behaald is. Als er nu nog problemen optreden dan is het of een beetje je eigen schuld of heb je de wagen na vandaag gekocht....
Dat de kosten niet voor rekening van Renault zouden komen is volgens verwachting. Het zijn tenslotte 10 jaar oude wagens die al lang en breed uit de garantie zijn. Laten we ons tevreden stellen met de gedachte dat we een hoop vervelende situaties nu hebben kunnen voorkomen.
Toppie Albert!!![thumbupwink [smilie=thumbupwink.gif]](./images/smilies/thumbupwink.gif)
Ik ben blij dat dit resultaat behaald is. Als er nu nog problemen optreden dan is het of een beetje je eigen schuld of heb je de wagen na vandaag gekocht....
Dat de kosten niet voor rekening van Renault zouden komen is volgens verwachting. Het zijn tenslotte 10 jaar oude wagens die al lang en breed uit de garantie zijn. Laten we ons tevreden stellen met de gedachte dat we een hoop vervelende situaties nu hebben kunnen voorkomen.
Toppie Albert!!
Volvo S60 D3 Summum 2011
Toyota Yaris Full Hybrid 1.5 Aspiration 2014
Toyota Yaris Full Hybrid 1.5 Aspiration 2014
Ik begin te blozen van jullie reactie`s.....
Maarr eeehhh, ook Günther is er mede debet aan, die heeft ervoor gezorgd dat de te scherpe
kantjes van de brief geschrapt werden, en uit naam van RenaultSafrane.nl gehandeld mocht worden.
Dus ook hij mede bedankt
En ook jullie allemaal....want zonder de 29 meldingen was het nooit zover gekomen.
En zo zie je maar weer, "Eendracht maakt macht"
Ter informatie...
Er is wel degelijk over garantie, coulance en fabriek fout fout gesproken op de achtergrond.
Je moet het wel (helaas) in het juiste perspectief blijven zien.
Auto's rond de 10jaar en met 200.000Km erop mag je dat niet meer verwachten.
Dat op deze wijze de Renault dealer aan de slag moet, da`s niet zo`n probleem, de controle is snel genoeg uitgevoerd.
Wees alert dat je geen extra werkt in je maag wordt gesplitst, dus puur de check op de
voorste veerpoten is voor rekening Renault Nederland !!!!
Gr Albert
Maarr eeehhh, ook Günther is er mede debet aan, die heeft ervoor gezorgd dat de te scherpe
kantjes van de brief geschrapt werden, en uit naam van RenaultSafrane.nl gehandeld mocht worden.
Dus ook hij mede bedankt
En ook jullie allemaal....want zonder de 29 meldingen was het nooit zover gekomen.
En zo zie je maar weer, "Eendracht maakt macht"
Ter informatie...
Er is wel degelijk over garantie, coulance en fabriek fout fout gesproken op de achtergrond.
Je moet het wel (helaas) in het juiste perspectief blijven zien.
Auto's rond de 10jaar en met 200.000Km erop mag je dat niet meer verwachten.
Dat op deze wijze de Renault dealer aan de slag moet, da`s niet zo`n probleem, de controle is snel genoeg uitgevoerd.
Wees alert dat je geen extra werkt in je maag wordt gesplitst, dus puur de check op de
voorste veerpoten is voor rekening Renault Nederland !!!!
Gr Albert
Safrane 2.2Vi RT 1993 in Duitsland...RIP
Safrane 3.0 V6 RXT InitialeParis`97.RIP - 17-3-10
Safrane 3.0 24V aut 2000 147.800/240000 km
vanaf begin 1-4-2010
Rouge Nacré NV783 Metallic Vernes. zwart/grijs leer, Ergo...enz.
Vanaf 210.000Km 3e aut bak
vanaf begin 1-4-2010
Ook vandaag brief van Renault door de bus
Hoorde juist van de week wat krakerig geluid uit de rechtse veerpoot komen
dus zaterdag even kijken hoe het er bijstaat
trouwens wel een goede aktie van Renault, ook al komt het dan bij de club vandaan
grt Adriaan
een zeer tevreden safrane bezitter
dus zaterdag even kijken hoe het er bijstaat
trouwens wel een goede aktie van Renault, ook al komt het dan bij de club vandaan
grt Adriaan
een zeer tevreden safrane bezitter
een schizofreen is nooit alleen
- AS1 (Anne)
- Administrator
als je stuurt bij heel lage snelheid? Dan is het waarschijnlijk je veerpootlager.adriaan schreef:Ook vandaag brief van Renault door de bus
Die kunnen ze wel mooi meenemen in de werkzaamheden als je veerschotel rot is.
Als je veerschotel kraak zegt dan is het waarschijnlijk eenmalig.
Clio 3 - 1.6 16V Initiale Paris aut. - 2007 (sinds sept. 2024)
Mannen, beiden hartelijk dank voor deze actie. Ikzelf weet hoe vermoeiend het is om met Renault "in discussie" te gaan maar Renault heeft actie ondernomen en dat is een hele goede zaakGunther schreef: Laten we ons tevreden stellen met de gedachte dat we een hoop vervelende situaties nu hebben kunnen voorkomen.
Toppie Albert!!
Daar is dan ook heel wat water door de Rijn gestroomd om dit zover te krijgen.....
Wij stonden in ons recht, en met de juiste toon is dit lied uiteindelijk dan ook tot het laatst couplet gezongen.
En zeker ook met de medewerking van de mensen van klantenservice Janet Richter en Rachid.
Nu even nog de 2e afspraak afwachten voor de Limbo-meeting.
Gr Albert
Ps m`n airco meldt service storing...

Wij stonden in ons recht, en met de juiste toon is dit lied uiteindelijk dan ook tot het laatst couplet gezongen.
En zeker ook met de medewerking van de mensen van klantenservice Janet Richter en Rachid.
Nu even nog de 2e afspraak afwachten voor de Limbo-meeting.
Gr Albert
Ps m`n airco meldt service storing...
Safrane 2.2Vi RT 1993 in Duitsland...RIP
vanaf begin 1-4-2010
vanaf begin 1-4-2010
-
theo-safrane