Maar ehhh, dat vraag je toch eerst even voordat je de monteur zich uitleeft...... Zeker gezien de wetenschap dat zelf doen een fluitje van een cent is. Nou ja, 2000 centen als je even langs de sloop fietst. Ben benieuwd wat je had kunnen besparen.Patrick schreef: Ben benieuwd wat die bobine nou gaat kosten na dit boven gelezen te hebben ....
Safrane dood
Ik had al een tijdje hetzelfde probleem, slecht starten, niet goed stationair draaien. Bij het stoplicht afslaan... Vorige week begon het waarschuwingslampje van de remvloeistof op te lichten, ik combinatie met het STOP lampje.Patrick schreef:Mijn wagen staat nu bij de garage voor APK, grote beurt en airco nakijken. Ik had van het weekend
last van slecht starten, schokken bij stationair en wegrijden in laag toerental. Garage belde net
dat de bobine kaduuk was en niet vooradig was. Komt morgen binnen dus morgen auto klaar.
Ben benieuwd wat die bobine nou gaat kosten na dit boven gelezen te hebben ....
wordt vervolgd dus ...
Toen was ik het beu, ik had bij de garage een afspraak gemaakt, en heb direct de db-riem laten vervangen. Dit zat er toch al aan te komen, dus maar meteen mee laten nemen.
De garage kon in eerste instantie niets vinden, maar nadat men het gaskleppenhuis had schoongemaakt verdwenen alle problemen als sneeuw voor de zon.
Zo zie je maar weer dat grote problemen, zo makkelijk op te lossen kunnen zijn.
Ik ben weer erg blij met mijn (zo goed als nieuwe) Safrane!
Eens een Safrane, altijd een Safrane!