Renault safrane 2.5 20V NIEUW!

Alle algemene zaken rond de Renault Safrane
Initiale

Re: Renault safrane 2.5 20V NIEUW!

Bericht door Initiale »

Met de huidige benzineprijzen laat ik de v6 zoveel mogelijk staan. De 2.0 op lpg is een stuk economischer in verbruik, hoewel een liter gas inmiddels ook zo'n 30 cent in prijs is gestegen.
Safrane 2.0 RTE LPG leder Biturbo velgen 1999 440.000 km.
Safrane 3.0 RT V6i Technic Design Baccara grille 1993 66.000 km.
Safrane010

Bericht door Safrane010 »

ze zijn niet goed, Nederland had een eigen gasbron, dat gas verkochten ze toen aan het buitenland, en Nederland kocht het weer van het buitenland. stroom word duurder, het elektronische netwerk zit vol... hoe zit dat dan met windmolens en zonnepanelen...wind en zon is immers gratis

inmiddels is dat gasbron volgegoten met cement, iets wat heel dom is, want de Groningers wilden dat zelf niet, nu zitten we in een situatie waar gas inmiddels een euro en 10 cent gemiddeld kost, waar het voorheen eenenzeventig cent was en soms negenenzestig cent. wegenbelasting zou over enkele jaren een andere vorm aannemen, dat zou rekening rijden heten, of je betaalt voor de oppervlakte van je auto. dit doen ze omdat die tesla's zoveel wegen dat het bij wijze van 200 euro per maand zou kosten aan de wegenbelasting. mocht dit zo ver komen dat rekening rijden komt, dan verkoop ik de safrane en ga ik een oude amerikaan rijden die vrijgesteld is van alles.

korte update betreft de Belgische safrane, ik heb de kabelboom van jack gemonteerd, en alle verlichting doet het weer!
oude kabelboom 1 massakabel los aan de boom
nieuwe kabelboom heeft 3 massakabels verwerkt in het stekkerblok deze 3 kabels zitten niet op het stekkerblok vanuit de auto dus deze heb ik geknipt en alle 3 samengeknepen tot 1 kabel en aan het chassis gemonteerd zoals orgigneel.

update radiator: de radiator is lek, en ik kan geen ander vinden. even kijken wat voor andere opties er zijn.
verder rijd en ziet deze Belgische safrane er als nieuw uit! dik tevreden mee
Renault safrane 2.5 automaat
safrance

Bericht door safrance »

Misschien kunnen zij een oplossing bieden: https://www.erf.nl/producten/radiateuren/
Ex Renault 25 (3x), Safrane 2.2
Ex Safrane 2.0 RTE 2000 LPG3 85k >> 434k
Laguna 2.0 Dynamique 2011
Je vindt slechts wat je zoekt.
§teven

Bericht door §teven »

Holtrop heeft er eentje, directe link naar de bewuste radiateur lukt niet, zelf even kijken dus als je geïnteresseerd bent. En een andere (maar die ziet er op de foto's slecht uit) via Onderdelenlijn.nl.
2.5 RXE 1999, LPG, 400.000+ km
Safrane010

Bericht door Safrane010 »

soms ligt het antwoord voor je , en heb je het zelf niet door...
jongens... ik heb die rode safrane nog! ik kan hem daaruit halen!
Renault safrane 2.5 automaat
§teven

Bericht door §teven »

Mooie meevaller! :)
2.5 RXE 1999, LPG, 400.000+ km
Plaats reactie