Het volgende: We hebben nu een schakelaartje aangebracht om de auto te starten als hij warm is, dus s'morgens vroeg start hij gelijk en als ik een paar kilometer heb gereden start hij niet op de normale manier.
Verder hebben we de transmissie olie bijgevuld omdat hij dat aangaf.
Vorige week ging ik even sporten en ja hoor, auto starte niet toen ik klaar was dus de wandeling naar huis maar begonnen
Ik heb de garage vorige week opgebeld en het hele verhaal verteld van mijn auto, tot het ziekmelden omdat ik niet naar mijn werk kon door de auto aan toe!
Ik ging dus zaterdag naar de garage toe omdat ik een andere auto mocht uitzoeken en kon niks vinden (logisch als je zo lekker in een Safrane zit
Wil ik weg rijden....doet ie het niet
Dus, hup, op de brug, was het kabeltje wat naar de schakelaar leid bijna door de midden.
Er is zelfs een werknemer bij gekomen die bij de Renault werkt.
En er lekt tranmissieolie want de hele onderkant van de auto wat kleddernet van die olie.
Gisteren rijden we op de snelweg......blijft ie in z'n drie rijden, dus hij gooit hem niet in z'n vier. (er schijnt een nieuwe versnellingsbak in te zitten)
Ik heb net de Renaultdealer gebeld of hun wat aan de tranmissieolie kunnen doen en ze wisten nog precies over welke Renault ik het had na een kort bezoekje enkele weken geleden dus kan je nagaan............
KORTOM: hij gaat er echt uit! We gaan er geen geld meer aan uit geven en gaan weer over op de Volvo (S40 of S60)
Hierbij wil ik afscheid van jullie nemen en vind ik het jammer dat ik zo kort lid kon zijn want we hadden echt het doel om een plaatje van deze auto te maken.
Het ga jullie goed en veel rijplezier met jullie heerlijke Renault (want ALS ie rijd, is het een geweldige auto)
)