ze zijn er nog wel
Aankoopadvies / Aandachtspunten
- cjibclient
Biturbo is niet begrenst.Gerben schreef:Het apparaat is begrenst op 250km/h. Mocht je in slaap vallen door alle rust en stilte om je heen, zul je niet harder dan met 250 op een paaltje tot rust komen.Zettex schreef:Ja man of een 3.0 of meteen een biturbo....gaat snel en is sterk,maar ik vraag me af of de ontwerpes van deSafrane dat wel in gedcahten hadden. Volgens mijh is het meer een rustig varen auto en af en toe even brullen als het moet.
Turbo's zijn de mooiste apparaten om te tunen, omdat de fabrikant namelijk een vrij ruime safety-marge inrekend. Het is dan eenvoudig om van de 268pk die de biturbo rijk is om te toveren tot 350pk, en hem daarna grandioos in de soep te laten lopenOvergens is de 7,2 seconden die nodig is om 1,7 ton naar de 100kmh te trekken niet slecht
En is zeker niet eenvoudig om een biturbo te chippen,en zal ook zeker niet op 350 pk uitkomen!
Mocht je willen.
En als je gekke dingen gaat doen kun je alles in de soep laten lopen!
- EBSBaccara
Hehehe, nee dat heb ik niet gedaan. 'n Beetje fatsoen heb ik wel, en zou dat zeker niet bij een particulier doen. Ik wens dat ook niet als ik een auto verkoop.
Bij dealers is het een ander verhaal. Daar wil ik toch wel meerdere occasions proberen voordat ik tot aankoop over ga. Bij mijn Safrane was ik meteen verkocht. Het was de eerste wagen die ik reed en toen stond de keuze eigenlijk al vast
Bij dealers is het een ander verhaal. Daar wil ik toch wel meerdere occasions proberen voordat ik tot aankoop over ga. Bij mijn Safrane was ik meteen verkocht. Het was de eerste wagen die ik reed en toen stond de keuze eigenlijk al vast
Safrane II 2.0 RXE
- Lost Viking
Hello,
Ik rij met een 2.0 16V en die doet het niet slecht...
Als je wilt zoeven, moet je hem hoog in de toeren houden.
Ik heb het al meermaals meegemaakt dat ze raar opkijken als ik aanzet met mijn grote en zware schuit...
Timing is de kunst: juist voor het licht op groen springt, boven de 3.000 toeren jagen en dan aanzetten zonder slippen.
En vervolgens heel vlug en efficiënt schakelen.
Al menige Johnny-bak het nakijken gegeven

Ik rij met een 2.0 16V en die doet het niet slecht...
Als je wilt zoeven, moet je hem hoog in de toeren houden.
Ik heb het al meermaals meegemaakt dat ze raar opkijken als ik aanzet met mijn grote en zware schuit...
Timing is de kunst: juist voor het licht op groen springt, boven de 3.000 toeren jagen en dan aanzetten zonder slippen.
En vervolgens heel vlug en efficiënt schakelen.
Al menige Johnny-bak het nakijken gegeven
Ses.....Lost Viking