hallo mede safrane freak
zoals ik nu tijdje gelezen hebt de auto van D,n Hens dat die helemaal in oude staat gaat herstellen vind ik super tof Van ze 2,5 RXT 20V
sommige hebben 3,0 liter bak daar kennen ze ook zwakke momenten zoals 3,0 RXT v6 24V
automaat bak.
Vele halen dat nog niet eens over aantal jaren?
dan wordt 2,5 RXT en RXE 20V vrij zeldzamer maakt niet uit welke type hebt
als 3,0 liter safrane naar omstandigheden niet meer kan maken dan willen ze liefs naar 2,5 liter motor i.p.v 2,0 motor dan is hun stap te groot van 3,0 liter naar 2,0 liter en tussen weg is 2,5 liter motor
zelf heb ik ook Safrane 2,5 RXE 20V bouwjaar 1999
ik probeer nog heel lang mee te rijden maakt niet uit wat de kosten zijn in de lopende jaren

ik zag van de week nog klein deukje aan me linker spatbord

wie gedaan gedaan hebt mag joost weten gelukkig lak is niet beschadigd

als ik bij de meeting bent ik hoopt dat bedrijf die deukje uit willen halen dan voel Monique weer happy
ik ga nu sparen over aantal jaren dat me hele auto opnieuw over laten spuiten, en alle koelslangen worden ook vervangen.
Gr: Monique
Fan van Renault. Zelf heb ik een Safrane van 1998 en dit is het type : RXT V6 3.0 Initiale Paris kompleet met leer, opendak en nog een heleboel extra´s.
sinds kort Safrane 2.5 RXE 20V 1999 NV 783