Ter ziele....
Ter ziele....
Viendin heeft een ongeluk veroorzaakt! Voet schoot van de rem bij nadering voorrangskruising. Eén auto vol in de flank geraakt, deze raakt daarop nog een auto. Geen van de auto´s kon nog rijden, Saf is total loss..... 
- de k@bouter
Ik hoop dat je gelijk hebt. Hou dit goed in de gaten, en binnen nu en 2 dagen uit voorzorg naar de huisarts.Andjoy schreef:Gelukkig geen letsel op wat rugklachten na, maar da's meer van de schrik en de kou.
Let op zaken als abnormale vermoeidheid, nek/rugpijn, duizeligheid, concentratieproblemen e.d. Als dit optreedt zsm alsnog naar een arts!
Succes en sterkte!
1971 Plymouth Sport Fury 2 door hardtop
1999 Renault Safrane 2.0 RTE
1999 Renault Safrane 2.0 RTE
Tjonge joh...pff weer een Saf nar de Safhemel
Zoals Gunther schreef, wel in dae gaten houden, maar beter toch even langs de dokter.
Die klap bij m`n Ini was van achteren.
Had "pijn"en de ambulance gaf mij 10min een nekkraag.
Mijn DAS recht bijstand verzekering heeft het als schade met letsel behandeld, en de tegen partij heeft 1.000,= Eurtjes ervoor betaald.
Een pleister om de wond, zeg maar.....
Ik heb wel een "recht" koetswerk met 4 deuren enz voor je........

Misschien kan je er wat mee???
Maar ik neem aan dat de B stijl naar binnen is gedrukt, en het dak geknikt is, dus onherstelbaar, jammer johhhh pfff
Sterkte .... Albert
Zoals Gunther schreef, wel in dae gaten houden, maar beter toch even langs de dokter.
Die klap bij m`n Ini was van achteren.
Had "pijn"en de ambulance gaf mij 10min een nekkraag.
Mijn DAS recht bijstand verzekering heeft het als schade met letsel behandeld, en de tegen partij heeft 1.000,= Eurtjes ervoor betaald.
Een pleister om de wond, zeg maar.....
Ik heb wel een "recht" koetswerk met 4 deuren enz voor je........

Misschien kan je er wat mee???
Maar ik neem aan dat de B stijl naar binnen is gedrukt, en het dak geknikt is, dus onherstelbaar, jammer johhhh pfff
Sterkte .... Albert
Safrane 2.2Vi RT 1993 in Duitsland...RIP
Safrane 3.0 V6 RXT InitialeParis`97.RIP - 17-3-10
Safrane 3.0 24V aut 2000 147.800/240000 km
vanaf begin 1-4-2010
Rouge Nacré NV783 Metallic Vernes. zwart/grijs leer, Ergo...enz.
Vanaf 210.000Km 3e aut bak
Safrane 3.0 V6 RXT InitialeParis`97.RIP - 17-3-10
Safrane 3.0 24V aut 2000 147.800/240000 km
vanaf begin 1-4-2010
Rouge Nacré NV783 Metallic Vernes. zwart/grijs leer, Ergo...enz.
Vanaf 210.000Km 3e aut bak
Ik ga ´m morgen bij Bas Risseeuw laten neerzetten, kijken wat hij zegt.
Ik denk dat ie misschien nog wel te repareren is, maar dat de kosten daarvan dermate hoog zijn dat geen zin meer heeft.
zo op het eerste gezicht (alleen nog in het donker gezien) is de motor niet of nauwelijks beschadigd en het dak ook niet geknikt. Als je er recht voor staat zie je wel dat de hele boel ook scheef staat. De man van de afsleepdienst zei dat de kop was geknikt ofzo...?
Echt jammer.....
Ik denk dat ie misschien nog wel te repareren is, maar dat de kosten daarvan dermate hoog zijn dat geen zin meer heeft.
zo op het eerste gezicht (alleen nog in het donker gezien) is de motor niet of nauwelijks beschadigd en het dak ook niet geknikt. Als je er recht voor staat zie je wel dat de hele boel ook scheef staat. De man van de afsleepdienst zei dat de kop was geknikt ofzo...?
Echt jammer.....