jans schreef:(Alhoewel ik nu al weet dat minstens 1 persoon op dit forum daar anders overdenkt. Maar dat is z'n goed recht).
Ik zou niet weten wie je bedoelt, maar ik mag aannemen dat mij deze "eer" toebedeeld is
Als fabriekant heb je de verantwoording te nemen als er gevaarlijke of levens bedreigende situatie`s kunnen ontstaan, om de bezitters in kwestie te waarschuwen.
Dat dit pas na vele jaren eruit komt, ontheft dit ze niet om maar niets te doen.
Het siert zeker niet als je het in de doofpot stopt, of katagorisch ontkend.
Doordat er geen ontwaterings gaatjes in het rubber zitten, kan een ieder die deze rubbers in zijn Safrane heeft, vroeg of laat ermee geconfronteerd worden.
Moet het zo zijn dat er eerst dodelijke ongelukken plaatsvinden.....Nee toch.
Of zijn die er al geweest??? Zoiets van; "Om onbekenden redenen de macht over het stuur verloren, chauffeur helaas met zijn familie overleden"
Dit zijn mijn beweegreden in eerste instantie dat Renault alle Safrane rijders te waarschuwen die deze rubbers hebben.
Een verdere afwikkeling kan/zal in 2e instantie worden voorgelegd.
Overdreven....???? Lijkt mij niet, maar dat is mijn mening....
Gr Albert