safrane V6 RXT gaat naar de sloop
-
Safrane 2.2 Vi
hoi peet,
Ik heb al een optie op de auto , maar mocht dat niets worden ben jij uiteraard de 1e aan wie ik dan denk.
Jij bent echt gek op dat interieur he...
Ik heb al een optie op de auto , maar mocht dat niets worden ben jij uiteraard de 1e aan wie ik dan denk.
Jij bent echt gek op dat interieur he...
ex.Renault Laguna 2.0 RXE '94
ex.Renault Safrane 2.2 RT Vi ´95
ex.Renault Safrane PhII 3.0 V6 RXT (aut) ´97
ex.Alfa Romeo 166 2.5 V6
Renault Gr.Scenic 1.9 dCi 120 pk Tech L
Renault Master L2H2 3.0 dCi 140 pk '04
ex.Renault Safrane 2.2 RT Vi ´95
ex.Renault Safrane PhII 3.0 V6 RXT (aut) ´97
ex.Alfa Romeo 166 2.5 V6
Renault Gr.Scenic 1.9 dCi 120 pk Tech L
Renault Master L2H2 3.0 dCi 140 pk '04
-
martslaats
automaat noodloop
ja dat kan,maar het rare is als je hem intrapt als de automaat nog niet warm is doet die dit niet,messchien als iemand met een xr25 naast je gaat zitten en je dan met warme bak snel optrekt dat je de juiste foutcode kunt ontdekken,maar het kan ook een of andere sensor zijn maar niet die dure druksensor want die is vernieuwd,en de computer ook niet,is ook al uit geprobeerd,en de bak is ook nagemeten op druk en die was ook goed bij alle schakel momenten.
en schakel hem maar eens in de een als je stilstaat dan kun je wel snel optrekken.
en schakel hem maar eens in de een als je stilstaat dan kun je wel snel optrekken.
Safrane moet weg
Goedeavond safranevrienden
Daar ik door een ongeval invalide ben geworden,ben ik genoodzaakt mijn safrane weg te doen, en te vevangen door een wagen met een hoge instap.Er zit nog tot 25-08-2009 keuring op,dus je zou zeggen dan valt ie mooi in de sloopregeling 1000 euro,maar omdat er volgens de sloopregels 3mnd apk op moet zitten,in mijn geval is dat dus tot 25 mei,val ik buiten de sloopregeling of ik moet hem opnieuw laten keuren,en als alles dan weer in orde is kan ie na de sloop.Lach niet want dit is te gek voor woorden,eerst je auto oplaten knappen,en dan laten slopen.Daarom biedt ik mijn safrane aan, zodat ik er tenminste nog iemand blij mee kan maken.
Kenteken GP-TX-31
Renault Safrane RN 2.2i U9
Benzine
Kleur Grijs
Als iemand nog iets wil weten email maar ff
hans56@telfort.nl
Daar ik door een ongeval invalide ben geworden,ben ik genoodzaakt mijn safrane weg te doen, en te vevangen door een wagen met een hoge instap.Er zit nog tot 25-08-2009 keuring op,dus je zou zeggen dan valt ie mooi in de sloopregeling 1000 euro,maar omdat er volgens de sloopregels 3mnd apk op moet zitten,in mijn geval is dat dus tot 25 mei,val ik buiten de sloopregeling of ik moet hem opnieuw laten keuren,en als alles dan weer in orde is kan ie na de sloop.Lach niet want dit is te gek voor woorden,eerst je auto oplaten knappen,en dan laten slopen.Daarom biedt ik mijn safrane aan, zodat ik er tenminste nog iemand blij mee kan maken.
Kenteken GP-TX-31
Renault Safrane RN 2.2i U9
Benzine
Kleur Grijs
Als iemand nog iets wil weten email maar ff
hans56@telfort.nl