De stalen velgen onder mijn vorige Laguna V6 passen onder mijn Safrane II, de velgmaat (5x108 ET35) is hetzelfde. Dus moeten de lm-velgen v/d Laguna ook passen. Moet wel 5 gaats zijn.
Hij is de eigenaar van de zilvere Safrane met de 17'' velgen! Hij heeft wel wat moeten aanpassen aan zijn veren anders zouden de wielen tegen de wielkassen komen.
Dat was ik inderdaad! Ik heb de auto destijds met deze velgen zo gekocht. Ik heb begrepen dat er een aanpassing heeft plaatsgevonden aan alleen de achtervering om te voorkomen dat als de wagen zwaar beladen zou zijn, dat de banden de binnenkant van de wielkasten zou aanraken. Dat is ook nooit gebeurd, het gaat heel goed!
Phase II - 2.5 20V RXE 1998 met 170k kms.
Voorruitverwarming, Leer, Cruise-control, Navigatie, 6CD wisselaar, elektrische schuifdak, Laguna velgen
ik heb inderdaad ook 17 inch onder mijn safrane phase II zitten , zaten er ook onder bij aankoop , of er aanpassingen zijn gedaan weet ik niet , mijn bandenmaat is 225-45-17, en heb idd ook geen last bij zware belading (5 volwassenen en een aanhanger erachter is geen probleem ( kijk voor mijn velgen maar even bij "persoonlijk"daar staan de foto's )
safrane 2.0rte phase II
echte mannen eten geen honing , die kauwen op bijen !!
BTW, ik heb mijn silverstone velgen te koop staan. Ze zijn in goede staat er zitten banden om van het merk Fullrun (niet echt super), met nog een beetje profiel er op. Iemand interesse? Doe even een aardig bod. Contact me even via een private message.
Phase II - 2.5 20V RXE 1998 met 170k kms.
Voorruitverwarming, Leer, Cruise-control, Navigatie, 6CD wisselaar, elektrische schuifdak, Laguna velgen