hallo allemaal
ook maar even voorstellen. ik ben marcell 44 jaar en na 2x 20ts en 2x 30 tx en 25tx nu naar paar jaar sind 1 week een safrane 3.0 V 6 rxe.echt geweldige auto met alles erop en eraan.heb 2 probleempjes maar die staan hier wel op t forum denk ik. 1 met dynaaktieve vering die niet werkt maar daar kunnen normale onder begreep ik en met automaten bak waarvan soms lampje brand.dat moet ik nog uitzoeken.nu verder sparen voor type van ca.2000. heel veel plezier met dit forum ik zal het zeker raadplegen. groet marcell
weer nieuwe saf rijder
lampje van automaat brand soms
bedankt jongens.
nu even over dat lampje van de autom. vers.bak. die gaat na bocht of na stevig optrekken even branden en de bak slaat dan over ofzo. maarja geen peilstok voor de bak dus.hoe weet ik nu hoe het nivo van de bak is en waar kan je dat dan vullen.of is dat allemaal dealerwerk.wow veel euries dus.moet die dan aan een stekker om uit te lezen of ksn ik gewoon vullen.en moet dat speciaal elf vers.bak olie zijn of is iedere automaatbak olie goed. wie vertelt mij hoe of wat?
nu even over dat lampje van de autom. vers.bak. die gaat na bocht of na stevig optrekken even branden en de bak slaat dan over ofzo. maarja geen peilstok voor de bak dus.hoe weet ik nu hoe het nivo van de bak is en waar kan je dat dan vullen.of is dat allemaal dealerwerk.wow veel euries dus.moet die dan aan een stekker om uit te lezen of ksn ik gewoon vullen.en moet dat speciaal elf vers.bak olie zijn of is iedere automaatbak olie goed. wie vertelt mij hoe of wat?
sinds heel kort safrane-rijder rijdt geweldig,maar eerst 2 problemen wegwerken.
automaat
Snel dit keer naar de dealer bakolie vervangen en filter.
er is nog hoop kost rond 150 euro d.i om dat er een paar aan gewerkt wordt.
doe het je niet of verzint je een altenatief loop je de kans dat je automaat sterft en voor reincarnatie ben je 2500 a 3000 kwijt tweedehands automaten zijn er niet of bijna niet.
wat je vering betreft gewoon afkoppelen en met normale rijden rijd net zo mooi en kost veel minder.
george
er is nog hoop kost rond 150 euro d.i om dat er een paar aan gewerkt wordt.
doe het je niet of verzint je een altenatief loop je de kans dat je automaat sterft en voor reincarnatie ben je 2500 a 3000 kwijt tweedehands automaten zijn er niet of bijna niet.
wat je vering betreft gewoon afkoppelen en met normale rijden rijd net zo mooi en kost veel minder.
george