Goedemorgen,
Even voorstellen, mijn naam is André en vanaf zaterdag rijd ik ook Safrane. Ik zocht een auto om iedere dag 70km naar werk te rijden, en soms 150km enkele reis. Dan kom je toch wel snel uit op een Safrane.
Het wordt mijn tweede renault, na een Laguna uit 1998, waar ik toen zo'n 100k kilometer met plezier mee heb gereden.
Ik hoop op vele fijne kilometers in de wagen. Ik wil nog wel graag de auto wat fijner maken door een nette (liefst orginele) navigatie in te krijgen en de cassete speler wil ik graag nog vervangen door een cd speler. Maar dat komt nog wel.
m.vr.gr.
André
Vanaf zaterdag nog een safrane rijder ...
- AS1 (Anne)
- Administrator
- Berichten: 3974
- Lid geworden op: 24 mar 2007, 12:25
- Locatie: België
Welkom.
Een origineel navigatiesysteem is schaars en is nauwelijks meer bruikbaar heden ten dage.
Gezien u een Safrane uit een laat bouwjaar bezit, wil ik u dringend adviseren de veerschotels voor onder het rubber te inspecteren op roest. Als deze roestig onder het rubber zijn moeten ze direct vervangen worden. Het makkelijkste is dan de gehele veerpoot te vervangen door een roestvrije van een Safrane phase I. De veerschotels roesten namelijk door en nalatigheid om ze te vervangen kan leiden tot ongelukken (als de auto door de veerschotels heen zakt dan wordt deze onbestuurbaar).
Voor de rest is de Safrane een hele veilige auto
Een origineel navigatiesysteem is schaars en is nauwelijks meer bruikbaar heden ten dage.
Gezien u een Safrane uit een laat bouwjaar bezit, wil ik u dringend adviseren de veerschotels voor onder het rubber te inspecteren op roest. Als deze roestig onder het rubber zijn moeten ze direct vervangen worden. Het makkelijkste is dan de gehele veerpoot te vervangen door een roestvrije van een Safrane phase I. De veerschotels roesten namelijk door en nalatigheid om ze te vervangen kan leiden tot ongelukken (als de auto door de veerschotels heen zakt dan wordt deze onbestuurbaar).
Voor de rest is de Safrane een hele veilige auto