even voorstellen aan jullie

Alles wat je kwijt wilt over je eigen Safrane of over jezelf
Plaats reactie
monique

even voorstellen aan jullie

Bericht door monique »

hallo renault rijders en safrane rijders.

ik ben edwin kassteen en ik kom uit apeldoorn.in begin jaren negentig rijd ik eerst andere merken
toen in half jaren negentig rijd ik voor eerst in renault 25 tx,naar een jaar moet ik helaas auto verkopen wat ik jammer vindt.toen was ik al verkocht aan renault toen heb ik volvo 340 gereden jaar of 4 gehad.toen ben ik weer overgestapt naar renault 21 sedan heb ik net paar maanden gehad ik geleed uit en kwam stoeprand tercht.toen ben ik naar renault 21 nevada gegaan was ook heerlijk auto 2 half jaar gehad en daarna ben ik toch weer overgestapt naar renault 25 txe 6 half jaar gehad nu rijd ik renault safrane rex 3.0 v6 initaile paris.
ik spaar ook alle renault,s folders en ook alle modellen van renault,s.
toch heb ik al aardig kennis van renault.

gr edwin :wink:Afbeelding
Fan van Renault. Zelf heb ik een Safrane van 1998 en dit is het type : RXT V6 3.0 Initiale Paris kompleet met leer, opendak en nog een heleboel extra´s.
sinds kort Safrane 2.5 RXE 20V 1999 NV 783
sjoerd

Bericht door sjoerd »

Hoi Kedwin,

Van harte gefeliciteerd met deze aanwinst! Voor de andere forumleden, deze Initiale hebben wij laatst besproken op dit forum. (Stond al een enorm lange tijd te koop)
Renault Safrane 2.5 RXT automaat 1998 EXIT
Volvo V70 2.4 Bi fuel 2000 EXIT
Volvo C70 2.3 T5 G3 241 PK 1999 EXIT
Audi A6 Avant TDI 2004
monique

renault safrane initaile paris

Bericht door monique »

sjoerd schreef:Hoi Kedwin,

Van harte gefeliciteerd met deze aanwinst! Voor de andere forumleden, deze Initiale hebben wij laatst besproken op dit forum. (Stond al een enorm lange tijd te koop)

dank je wel sjoerd,ik ben ook erg tros op op deze mooie renault safrane initaile paris.
oke en niemand wilt deze auto hebben omdat zo lang te koop stond?.dat las ik op forum week of 2 geleden.
maar nu is gelukkig nieuwe eigenaar he.

gr edwin
Fan van Renault. Zelf heb ik een Safrane van 1998 en dit is het type : RXT V6 3.0 Initiale Paris kompleet met leer, opendak en nog een heleboel extra´s.
sinds kort Safrane 2.5 RXE 20V 1999 NV 783
Plaats reactie