Boudie had deze van de week in Zeeland opgehaald voor mij samen met de set die in zijn Safrane gaat.
Achteraf blijkt dat 1 set van een Safrane phase 1 is, wat opzich niet erg is, persoonlijk vind ik het leder zelfs mooier want het is een paar tintjes zwarter.
Het enige probleem is is dat de armsteunen op de deuren niet passen.
Nu zit ik met 2 opties, namelijk heel goed zoeken naar de armsteuntjes voor de phase 2, en deze bijwerken zodat ze dezelfde kleur hebben, of 4 deurpanelen vinden van een phase 1 en die op de deur monteren. (Ben ik gelijk van die ellendige klepjes af). Of ik zou mijn armsteunen kunnen demonteren en die laten bekleden.
Ik heb van Boudie 2 middenarmsteunen meegekregen, een van een phase 1 en een van een phase 2. Helaas zit er in die van de phase 1 geen OBD stekker uitsparing en kun je de klepjes niet overzetten voor zover ik kon zien, dus heb ik die van de phase 2 gemonteerd, kleurverschil moet ik nog even bijwerken.
Op de voorste stoelen bleek geen electronica aanwezig te zijn voor de gordel, deze hebben we dus van de stoffen stoel overgezet op de lederen.

Bij de bijrijdersstoel ontdekte we dat de gordel losgesneden was, beetje apart.

Zo ziet het er nu uit, inmiddels ook met lederen middenarmsteun, maar helaas nog geen foto van.