Dat zullen ze in 1992 dan ook niet gedaan hebben. Dit is dus geen tussenmodel uit 1997.AlbertP schreef:Maar daarbij is het vreemd dat ze dan een achterklep monteren die pas vanaf PhII werd gemaakt....![]()
![]()
![]()
![]()
Een van de eigenaren is creatief geweest.
Dat zullen ze in 1992 dan ook niet gedaan hebben. Dit is dus geen tussenmodel uit 1997.AlbertP schreef:Maar daarbij is het vreemd dat ze dan een achterklep monteren die pas vanaf PhII werd gemaakt....![]()
![]()
![]()
![]()

In het midden diep verzonken in de klep onder het dashboard.bart-fs1 schreef:ik wou vandaag zelf eens onder de motorkap kijken, maar ik vond niet meteen de ontgrendelingshendel terug... waar hebben ze die verstopt?

Als het een Biturbo automaat op gas zou zijn geweest dan is het feest compleet.Jack de zeeuw schreef:Ha een 3.0 op gas, in Frankrijk zijn er niet veel auto's op gas. De vorige eigenaar is zeker behoorlijk creatief geweest met de tuning/ombouw van deze auto.![]()
Is waarschijnlijk wel een liefhebber geweest
Dat van die automaat was een grapje (ik zei: zou zijn geweest)bart-fs1 schreef:ik weet niet waarom jullie denken dat het een automaat is, dat is het dus niet, er zit inderdaad gas op, nog maar 4 jaar, dat moet eraf, als er iemand interesse heeft in het hele systeem? het is niet echt de bedoeling dat ik er morgen mee ga rijden ofzo he
Nog preciezer : Onderaan de stuurkolom, helemaal beneden. Maar misschien had je dat al ontdektAS1 schreef:In het midden diep verzonken in de klep onder het dashboard.bart-fs1 schreef:ik wou vandaag zelf eens onder de motorkap kijken, maar ik vond niet meteen de ontgrendelingshendel terug... waar hebben ze die verstopt?