Na laat met de trein aangekomen op station Lelystad het laatste stukje naar huis met de Safrane. Voor mij reed een grijze Opel Astra welke duidelijk het gaspedaal had gevonden...
Ik wilde snel naar huis en dus liet ik ook het gaspedaal zakken....Met uiteindelijk het feit dat ik de Opel inhaalde, de Opel van een diender......Het gevolg laat zich raden...Obv de door mij gereden snelheid is mijn rijbewijs en mijn auto op dat mometn ingenomen.
Overigens was de Opel niet ge-ijkt en had de beste man geen meet apparatuur in zijn auto!! Maar dat is ene ander verhaal.
Waarom plaats ik dit bericht????
Ik wil graag weten of ik de enige ben die in deze slachtoffer is geworden van de sublieme rij eigenschappen van de Safrane??? Ik heb echt niet bewust hard gereden...Maar doordat ik niet heb gekeken op mijn snelheidsmeter...is de constatering van de verbalisant extra wrang...Zelf heb ik grote moeite te geloven dat ik echt zo hard heb gereden...Maar goed...
Aub geen meldingen van je kijkt toch altijd naar je teller.......Als dat zo was zou ik dit verzoek niet doen....
Ik ben benieuwd of ik mij moet beschamen vanwege mijn "lage moreel" of dat ik toch nog enige begrip tegemoet mag zien.....
Overigens heb ik de auto inmiddels weer terug....Ik heb geen verleden wat snelheidsovertredingen betreft....
Regards,
Sebastiaan H.