Is dit nou een RN of een RT? Interessante optielijst, wel leer en hout maar een airco was te veel van het goede. En is dit een 2.0-8V? Komt het nog een beetje voor uit (Safrane is niet de lichtste)? Die radio komt nog uit grootmoederstijd
Is dit nou een RN of een RT? Interessante optielijst, wel leer en hout maar een airco was te veel van het goede. En is dit een 2.0-8V? Komt het nog een beetje voor uit (Safrane is niet de lichtste)? Die radio komt nog uit grootmoederstijd
Daar kan je van verrast staan.
Als je optrekt naar 2a3000 toeren rijdt hij gezapig en kalm maar als je optrekt naar 4 a 5000 toeren kan hij nog best mee met de zwaardere motoren
Safrane 2.0 RT Phase I 1993 Leder Automaat op stal gezet wegens verlaten oldtimerleeftijd
Mazda 626 coupe 2.0 L 12 kleppen van 1990 voor mijn midlifecrisis.Oldtimer
Peugeot Ion 2012 Full electric tweedehands wegens ideaal voor stad en veel goedkoper rijden nu eerste wagen
Dat zijn wel mooie "cijfers" en mag je best trots zijn met deze auto !!!!!
Leuk dat ze nog wel bestaan....unieke Safranes
Daar zal je nog veel rijplezier van kunnen gaan hebben.
Gr Albert
Safrane 2.2Vi RT 1993 in Duitsland...RIP
Safrane 3.0 V6 RXT InitialeParis`97.RIP - 17-3-10
Safrane 3.0 24V aut 2000 147.800/240000 km
vanaf begin 1-4-2010
Rouge Nacré NV783 Metallic Vernes. zwart/grijs leer, Ergo...enz.
Vanaf 210.000Km 3e aut bak
Bedankt; hopelijk heb ik nu genoeg foto's geplaatst. We gaan de saffie "in de watten leggen" !
Weet zelf niet of het een RN of RT is, de motor is een 2.0 8V 105pk.
En wat die radio betreft: niet te doen hé !
Groetjes; Ghislain
Luigi schreef:Hallo
Groetjes van een andere belg je zit hier goed ,je krijgt hier hulp die met raad en daad en een vriendelijk bakje koffie veel geluk met je saf
O en onderdelen kun je ook makkelijk vnden met de vele tips va de jongens want zie ik daar geen scheurtje aan je deurrubber en de motor lijkt dezelfde als de mijne als het met een handbak is dan heb ik een versnellingsbak en een radiator de verwarming met knoppen heb k ook teveel de mijne is een automaat dus die stukken heb ik niet nodig bij mijn donor wagen
Groetjes
Luigi
Een 2.2 heeft 2 uitvoeringen:
1- RN is een 8v dus met 8 kleppen en heeft 105Pk met de aanduiding 2.2 op de deur (eenzijdig)
2- RT is een 12klepper met rond de 130PK met de aanduiding 2.2i
De RT is meer uitgebreider met o.a. airco 4x elc. ramen enz.....
Gr Albert
Safrane 2.2Vi RT 1993 in Duitsland...RIP
Safrane 3.0 V6 RXT InitialeParis`97.RIP - 17-3-10
Safrane 3.0 24V aut 2000 147.800/240000 km
vanaf begin 1-4-2010
Rouge Nacré NV783 Metallic Vernes. zwart/grijs leer, Ergo...enz.
Vanaf 210.000Km 3e aut bak
AlbertP schreef:Een 2.2 heeft 2 uitvoeringen:
1- RN is een 8v dus met 8 kleppen en heeft 105Pk met de aanduiding 2.2 op de deur (eenzijdig)
2- RT is een 12klepper met rond de 130PK met de aanduiding 2.2i
De RT is meer uitgebreider met o.a. airco 4x elc. ramen enz.....
Gr Albert
De 2.0 8v heeft ook 2 modellen een RN en een RT de mijne is een RT met eenzijdige aanduiding 2.0 en aan de andere zijde RT met automatische versnellingsbak met automatische airco en elec ruiten en elec spiegels en leder (zelf geplaatst) maar je kon dit wel in optie nemen bij het inbouwen van de lederen zetels lagen de kabels al klaar om de elec zetels aan te sluiten