ik stel me even voor hoi

Alles wat je kwijt wilt over je eigen Safrane of over jezelf
Plaats reactie
Bquick

ik stel me even voor hoi

Bericht door Bquick »

Ik ben Richard uit wijchen,
Ik rij al twee weken en Renault Safrane 2.2i uit 1993.
het is een super fijne auto. 8) en wil hem niet meer kwijd.
niet te vergelijke met me vorige auto een Buick Park Avenue Ultra uit 1990. [smilie=dragster.gif]

Gr
Richard
Bquick

Bericht door Bquick »

hier nog een foto van de auto
Afbeelding
WillemS

Bericht door WillemS »

Nou welkom, en ik wens je vele probleemloze km's toe.
Aparte kleur heeft jouw wagen "Sneeuwit"
mvg.Willems
2.0 RTE Alize Automaat (MV931)08-1999 Ph II
Shamrock

Bericht door Shamrock »

Hey Bquick, welkom en veel plezierige km. toegewenst met jouw Saf :wink:
Bquick

Bericht door Bquick »

apart he die kleur hij is niet zwart en niet wit maar sneeuwwit en pekel zwart. :D

Gr
Richard
Hanske

Bericht door Hanske »

Hoi,

Ben Hans en kom uit Oosterhout(Brabant) en ben dit jaar 50 geworden.
Reden dat ik mezelf heb aangemeld is als volgt:Bij aanschaf van een nieuwe voiture is al dit gedoe met forum's e.d niet allemaal nodig daar je meestal nog in de garantie zit en de fanatici rond een merk zich nog moeten vormen.
Echter als je een 2e hands auto aanschaft,en zeker van een type die niet meer gebouwd word is het handig om wél deel uit te maken van een forum waarin álle wetenswaardigheden kenbaar worden gemaakt en op deze wijze van álle in's en out's deel wordt gemaakt en dus ook wijzer,ook al heb je géén technische achtergrond zoals b.v ik,die dagelijkse werkzaamheden uitvoert in de keuken als chef-kok.
Ik heb een Renault Safrane 2.5 20V Full Option aangeschaft met 161000 op de teller en bwjr '99 en moet zeggen....rijdt als een tierelier,terwijl ik het idee had om een goede 2e hands aan te schaffen als doorloop op een nieuwer type auto waarvoor ik aan het sparen ben voor het volgend jaar.
Voor de eurie's die ik ervoor betaald heb,val je meestal in de categorie afgetrapte corsa's uit het verre verleden,of een Japanner die motorisch wel ok is,maar de rest .......?!
Zoals het er nu naar uit ziet voel ik me als een God in Frankrijk en heb nog nooit zó'n héérlijke auto gereden:)
M'n vader zaliger zei maar zó...in een duitse wagen zit je óp een stoel,en in een Franse ín een stoel
Shamrock

Bericht door Shamrock »

8) Hanske welkom en heel veel plezier gewenst met jouw limo met een zeer gunstige km. stand :wink: [smilie=thumbupwink.gif]
Hanske

Bericht door Hanske »

Thanx Shamrock ,en idd gunstige km stand en ook de reden geweest tot aankoop.
Álles werkt gelukkig ook naar behoren alléén mis ik navigatie(je kunt niet alles hebben..:),maar heb het oog hiér op laten vallen http://www.navaudio.nl/products/5-inch- ... ering.html
Mocht er iemand zijn die een nóg beter systeem weet voor die prijs dan verneem ik het graag
M'n vader zaliger zei maar zó...in een duitse wagen zit je óp een stoel,en in een Franse ín een stoel
Plaats reactie