Renault in het klein
Renault in het klein
- EBSBaccara
ik ben ook al aardig op weg
ruim 100 Renaultjes, waaronder slechts 1 Safrane, maar dat is dan wel de Biturbo
voor de rest heeeel veel 5-jes, Clio's, 4-tjes, Avantimes en veel concept cars
ruim 100 Renaultjes, waaronder slechts 1 Safrane, maar dat is dan wel de Biturbo
voor de rest heeeel veel 5-jes, Clio's, 4-tjes, Avantimes en veel concept cars
geen Safrane, wel een Avantime Privilege automaat en een smart fortwo micro hybride moorman serié limitée (al is mijn ex 5 baccara en de geleende biturbo hier bekender)
- EBSBaccara
Intussen heb ik 7 Safranes (Phase 1 & 2), waarvan 3 biturbo`s. Allemaal in schaal 1:43
Onlangs, op de rommelmarkt uiteraard, een Safrane 3.0 V6i voor 50 cent. Carosserie is perfect, echter mist ie een voorwiel, verdwenen incl. draagarm. Zoek dus nu een wiel of een donormodel....
Leuke (verslavende) liefhebberij, alleen weet ik zo langzamerhand niet meer waar ik met de modellen naar toe moet. het wordt stapelen in de kast en van tijd tot tijd de inhoud van de 2 vitrinekasten wisselen.....
- EBSBaccara
Ha wat geinig, ik was vroeger altijd in de weer met kleine Renaultjes.
Jullie hebben vast gehoord van het merk Solido, ik vond toch altijd wel dat zij het meeste detail hadden.
Ik heb oa een clio ph1 bacarra, espace v6 ph2 en Laguna v6 break op zo'n dealer plateau.
Alleen...ik speelde er nog wel s mee, dus er is niet zo heel erg veel meer van over.
Behalve die Laguna, die is toch nog op t plateau blijven staan.
En oja! heb nog een supermooie R5 Turbo 1, een echte rode, met rood-blauw interieur in mini vitrinetje. Zo 1 komt er ook ooit nog ns...1:1 Mark my words. (blaat)
Jullie hebben vast gehoord van het merk Solido, ik vond toch altijd wel dat zij het meeste detail hadden.
Ik heb oa een clio ph1 bacarra, espace v6 ph2 en Laguna v6 break op zo'n dealer plateau.
Alleen...ik speelde er nog wel s mee, dus er is niet zo heel erg veel meer van over.
Behalve die Laguna, die is toch nog op t plateau blijven staan.
En oja! heb nog een supermooie R5 Turbo 1, een echte rode, met rood-blauw interieur in mini vitrinetje. Zo 1 komt er ook ooit nog ns...1:1 Mark my words. (blaat)
Safrane RXT 2.5 Aut. Crème leer en alles behalve navi en schuifdak.
- EBSBaccara