Als jongetje van 12 kocht mijn oom een nieuwe Safrane 2.2 Vi. Ik was meteen verliefd!
Nu ben ik 22 en na een Swift 1.6, een 460 2.0 en een Clio RSI nu eindelijk een Safrane!
Hij staat sinds afgelopen zaterdag voor de deur, en ik heb er ape-trots reeds 60 tevreden kilometers mee gereden!
Even wat spec's:
Phase 2
2.0
1997
155.000 km :
Het is volgensmij een RXE. Houtafwerking, climate control e.d.
Hij rijdt echt lekker. Wel even wennen, zo'n statige en bepaald niet sportieve wagen.
Hopelijk weinig problemen ermee...
Volgensmij is het wel gezellig op dit forum, dus jullie zullen misschien nog wel van me horen
welkom hier eric , en veel plezier met je saf !!!
ff over je uitvoering : staat veel over vermeld hier op het forum , maar houtinleg en climate control hebben ze volgens mij allemaal , heb ik ook op mn 2.0 rte .
is trouwens een hele nette kilometer stand die op je saf zit !!! ik zit daar al bijna 80000 overheen, dus je kunt nog ff vooruit
safrane 2.0rte phase II
echte mannen eten geen honing , die kauwen op bijen !!
ik-wil-een-safrane schreef:welkom hier eric , en veel plezier met je saf !!!
ff over je uitvoering : staat veel over vermeld hier op het forum , maar houtinleg en climate control hebben ze volgens mij allemaal , heb ik ook op mn 2.0 rte .
is trouwens een hele nette kilometer stand die op je saf zit !!! ik zit daar al bijna 80000 overheen, dus je kunt nog ff vooruit
Hoi,
Ik ben tijdens mijn zoektocht wel een aantal Saf's tegen gekomen zonder houtinleg en met draaiknoppen voor de verwarming e.d.
Ziet er wel wat kaler uit, hoewel het wellicht wat degelijker in elkaar zit
Renault Safrane RXE Phase 2 '97
2.0-16v, handgeschakeld
155.000km