Pagina 1 van 1
gepantserde safrane
Geplaatst: 19 jun 2013, 21:11
door Jos
Dit topic zou ook in vraag en aanbod kunnen maar dan 'zakt' het erg snel weg.
En ergens gaat het ook over een aparte 'uitvoering'
http://www.leboncoin.fr/voitures/490206238.htm?ca=17_s
25000 Euro...weegt 3 ton; mag je plm 180 euro aan MRB per maand ophoesten. Maar zo';n ding schors je natuurlijk minimaal voor 7 maanden per jaar
Jos
Geplaatst: 19 jun 2013, 22:07
door Ashvan
Volgensmij is die ook verlengd.
Geplaatst: 19 jun 2013, 22:21
door monique
Hoi Ashvan
deze Safrane is ook verlengd als ik niet vergis is ook maar eentje van gemaakt
voor de president van frankrijk paar jaar terug hoor
groetjes Monique
Geplaatst: 20 jun 2013, 01:22
door Jack de zeeuw
Daar is er maar 1 van, heeft wel alle opties van een Baccara maar geen Baccara interieur helaas en weegt dus 2 keer zoveel als normaal.
kijk, als hij nou van Beatrix geweest was had ik er nog over gedacht maar ik heb niets met een franse president

Geplaatst: 20 jun 2013, 09:30
door Ashvan
Wat maakt jou het nou weer uit van wie die auto geweest is.
Het gaat toch om de auto zelf

Geplaatst: 20 jun 2013, 11:06
door Jack de zeeuw
Ashvan schreef:Wat maakt jou het nou weer uit van wie die auto geweest is.
Het gaat toch om de auto zelf

Nou, mij gaat het ook wel eens om het verhaal erachter. Vaak is een auto dan ook meer waard , emotionele waarde. En daarom vragen ze ook 25 mille voor deze in Frankrijk, dat krijg je er hier niet voor. Maar Bea reed volgens mij Ford dus zul je geen Renault kunnen vinden waarin koningklijke achterwerken gezeten hebben
De Saf is overigens een vroege Ph2 met de velgen die ze ook onder de Ph1 gebruikt hebben. Hij heeft ook de elektrisch verstelbare achterbank die je in de latere Safranes eigenlijk niet meer tegenkomt.

Geplaatst: 07 jan 2014, 08:00
door Tranni
De
eerste auto die de stallen binnenreed was een
Renault, die Prins Hendrik in 1908 had gekocht. Dit was de eerste en tevens de laatste Renault.
In de jaren erna kwamen er negen hofauto's van de Amsterdamse rijtuigenfabrikant Spijker. De Cadillac diende tussen 1925 en het einde van de jaren '50 als hofauto.
Daarna stapte het Koninklijk Huis over op het
automerk Ford. De officiƫle hofauto is tegenwoordig de Volvo S80. Toch wordt er ook nog steeds in Fords gereden, in type variƫrend van Focus tot Mondeo.

Geplaatst: 07 jan 2014, 17:41
door WillemS
En de Mareschaussee reed ook jaren in Donkerblauwe Ford Transit busjes.