Dat vind ik dus ook vreemd. Wanneer het toch eerst goed gestaan heeft verwacht je niet dat het aangepast wordt. Waarom zouden ze daar tijd insteken? En dan alleen maar de RXT, is ook al raar. Bart heeft mij ook een uitdraai gestuurd waar ze mee werken en daar staat het dus ook zo geregistreerd. Ergens moet er iets fout zijn gegaan. Maar ja, kan er niets aan doen. Wie weet klopt het volgend jaar weer wel.
Klopt dat er een V6 RXE van 94 in de lijst staat, maar het Exel bestand dat ik heb gedownload niet. Volgens mij eerst ook niet, maar dat kan ik verkeerd hebben.
Weet iemand of er nog steeds een kentekenregistratie wordt bijgehouden en waar je het kunt vinden? Ik heb een mail gestuurd (met mijn gegevens) naar het mailadres van KEDWIN maar geen reply gehad. Net even gekeken maar zijn laatste bericht op het forum is al bijna een jaar oud dus mogelijk is dat niet meer relevant?
ik heb zelf ook nog diverse onderdelen in de schuur staan van mij vorige auto
Fan van Renault. Zelf heb ik een Safrane van 1998 en dit is het type : RXT V6 3.0 Initiale Paris kompleet met leer, opendak en nog een heleboel extra´s.
sinds kort Safrane 2.5 RXE 20V 1999 NV 783
Heb jij toevallig nog een complete gordel voor de linker voorstoel liggen die goed en soepel oprolt?
Liefst compleet met de B-stijl bekleding.
Of misschien iemand anders?
Gr Albert
Safrane 2.2Vi RT 1993 in Duitsland...RIP
Safrane 3.0 V6 RXT InitialeParis`97.RIP - 17-3-10
Safrane 3.0 24V aut 2000 147.800/240000 km
vanaf begin 1-4-2010
Rouge Nacré NV783 Metallic Vernes. zwart/grijs leer, Ergo...enz.
Vanaf 210.000Km 3e aut bak
nee Albert was ik vergeten om uit te halen, ik heb alleen van achter gordel uitgehaald zoals links en rechts.
Gr: Monique
Fan van Renault. Zelf heb ik een Safrane van 1998 en dit is het type : RXT V6 3.0 Initiale Paris kompleet met leer, opendak en nog een heleboel extra´s.
sinds kort Safrane 2.5 RXE 20V 1999 NV 783