Met autohandelaren zegt dat niets. Vaak worden auto's tegen de tijd van de keuring of vlak na een keuring ingeruild bij een handelaar.
De handelaar zelf schorst de auto dan, maar mag de wagen wel de weg op sturen voor proefritten en dergelijke. De handelaar moet uiteraard zelf zorgen dat de wagen wegwaardig is
Safrane Initiale Paris `97
-
lion_safrane
Hoi liefhebbers,
Ter info:
Deze stond al op speurders een tijdje terug en ook op marktplaats . Het hoogste bod daar was toen 3000 hij is dus nu
wéér naar een andere handelaar gegaan.
Hij is nog steeds te vinden :
www.speurder.nl
http://autotelegraaf.nl/autokopen/toon/ ... =speurders
gr Willem
Ter info:
Deze stond al op speurders een tijdje terug en ook op marktplaats . Het hoogste bod daar was toen 3000 hij is dus nu
wéér naar een andere handelaar gegaan.
Hij is nog steeds te vinden :
www.speurder.nl
http://autotelegraaf.nl/autokopen/toon/ ... =speurders
gr Willem
Safrane RT Si '92
-
lion_safrane
Heb zelf een paar maanden gezocht naar een andere Safrane ivm schade Uiteindelijk toch laten maken.
Had in die tijd een verzameling met 'kandidaten' aangelegd en deze kwam ik ein augustus tegen toen alles al bijna
gerepareerd was dus er maar vanaf gezien om nog te gaan kijken.
Dit was de stand zoals ie bij HG auto's stond
en daar stond hij dus al vanaf april:
tenaamstelling kenteken 12-4-2006
SL-JR-13
afg 13-11-1997
apk 2-9-2006
km stand 160.000
Had in die tijd een verzameling met 'kandidaten' aangelegd en deze kwam ik ein augustus tegen toen alles al bijna
gerepareerd was dus er maar vanaf gezien om nog te gaan kijken.
Dit was de stand zoals ie bij HG auto's stond
en daar stond hij dus al vanaf april:
tenaamstelling kenteken 12-4-2006
SL-JR-13
afg 13-11-1997
apk 2-9-2006
km stand 160.000
Safrane RT Si '92
- EBSBaccara
Albert Peters schreef:EBSBaccara bezit een speciale status binnen het Safrane forum (het zei hem vergeven![]()
)
We steunen hem, steken steeds weer een Safrane hart omder de riem, laten hem in Biturbo`s, Initiale Paris en soortgelijke
limo`s rijden zodat EENS ook hij een Safrane heeft![]()
![]()
![]()
![]()
Zo was het toch, Arie???![]()
![]()
Gr Albert![]()
![]()
En die Biturbo heb ik zelf geregeld he... nou eigenlijk Günther, die vroeg het aan mijn werkgever.
Die had weer iemand nodig om in die Biturbo te rijden.
En ik liep toevallig langs en hij zei... Arie, jij vindt die Renault meetings toch altijd zo leuk...
En de rest weten jullie
geen Safrane, wel een Avantime Privilege automaat en een smart fortwo micro hybride moorman serié limitée (al is mijn ex 5 baccara en de geleende biturbo hier bekender)